امکانات درگاه پرداخت اینترنتی

امکانات درگاه پرداخت اینترنتی

جهت یادآوری امکانات گفته شده در مطلب "درگاه پرداخت اینترنتی" به صورت تیتر وار آنها را بیان می کنیم و بعد از آن به دیگر قابلیت های درگاه پرداخت سیزپی می پردازیم. موارد به ترتیب بیان در بلاگ قبل شامل درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت، لینک پرداخت، فاکتور آنلاین، کارتخوان مجازی و افزونه پرداخت می باشد. حال به سایر ویژگیهای درگاه پرداخت سیزپی می پردازیم.

درگاه پرداخت اختصاصی

بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند وقتی مشتری به جهت پرداخت وجه کالا یا خدمات به درگاه پرداخت مراجعه می کنند نام و نشان کسب و کار خودشان در درگاه نمایش داده شود که این امر در درگاه‌های عادی امکان پذیر نیست و لوگوی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت نیز در صفحه پرداخت نشان داده می شود. سیزپی در راستای پاسخ به این نیاز کسب و کارها محصول درگاه پرداخت اختصاصی را عرضه کرده است. با استفاده از درگاه پرداخت اختصاصی سیزپی صاحبان و مدیران کسب و کار ها می توانند از امکان درج لوگو و نام و نشانی برند خود به طور اختصاصی در صفحه پرداخت بهره‌مند شوند.

سوئیچینگ هوشمند

سیزپی با بهره گیری از چندین درگاه پرداخت و با کمک سامانه ای هوشمند که عملکرد هر کدام از درگاه های پرداخت به صورت لحظه ای مانیتور می کند، بهترین درگاه پرداخت را انتخاب و تراکنش ها را به سمت آن هدایت می کند و بدین صورت ریسک قطعی درگاه پرداخت و تعداد تراکنش های ناموفق را به پائین ترین حد ممکن تقلیل داده است. بر این اساس سیزپی در بازار پرداخت الکترونیک به عنوان یک درگاه پرداخت هوشمند شناخته می شود.

پشتیبانی شبانه روزی

از مهمترین ویژگی های یک ارائه دهنده خدمات پرداخت پاسخگوئی و پشتیبانی به موقع به پذیرندگان می باشد. سیزپی نیز با این نگاه سعی کرده است تیمی زبده و متخصص جهت پاسخگوئی به نیازها و بر طرف کردن مشکلات پذیرندگان خود ایجاد نماید تا به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به پذیرندگان و پشتیبانی درگاه پرداخت کسب و کار آنها باشند. تیم پشتیبانی درگاه پرداخت سیزپی با استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) از کانال های متفاوت نظیر تیکت، ایمیل، تلفن و ... اقدام به پاسخگوئی می کند.

پشتیبانی 24 ساعته

گزارشات متنوع

درگاه پرداخت سیزپی برای سهولت کار صاحبان کسب و کار خصوصا مدیران مالی و حسابداران گزارشات متنوعی از تراکنش ها و وضعیت آنها ارائه داده است که در آن زمان، تاریخ، موفق یا ناموفق بودن، وضعیت تسویه و سایر مواردی که مورد نیاز جهت بررسی کارکرد فروشگاه می باشد لحاظ شده اند. لازم به ذکر است کلیه گزارشات درگاه پرداخت سیزپی قابلیت دریافت خروجی در اکثر فرمت های رایج نظیر اکسل و پی دی اف (Excel, PDF) را دارند.

 

اطلاع رسانی در لحظه

از دیگر موارد جذاب که برای ارائه خدمت شفاف و آسودگی خاطر مدیران کسب و کارها در سیزپی ایجاد شده است، اطلاع رسانی در لحظه می باشد. بدین منظور کلیه رخدادهای به وقوع پیوسته از زمان شروع فرایند دریافت درگاه پرداخت تا انجام تراکنشها از طریق کانال های مختلف مانند پیامک، ایمیل و ... به اطلاع صاحبان کسب و کار رسانده می شود.

مدیریت کارمزد

با توجه به تنوع کسب و کار ها و نیاز آنها برای تعیین نحوه پرداخت کارمزد، سیزپی نحوه دریافت کارمزد را به صورت پارامتریک در اختیار مدیر کسب و کار قرار داده است تا از طریق پنل شخصا بر اساس نیاز کسب و کار به تنظیم آن اقدام نماید.

کمترین کارمزد

از دیگر مزیت های درگاه پرداخت سیزپی نرخ پائین کارمزد آن نسبت به خدمات ارائه شده آن می باشد. سیزپی با توجه به وضعیت اقتصادی سعی کرده است تا با کمترین سود به کسب وکارها ارائه خدمت نماید تا شاید بتواند نقشی در بهبود فضای کسب و کار داشته باشد. بر این اساس درگاه پرداخت سیزپی کم کارمزدترین درگاه پرداخت می باشد.

سرعت در ارائه درگاه پرداخت

اگر به درگاه پرداخت نیاز دارید و فرصتتان اندک است حتما به سایت درگاه پرداخت سیزپی مراجعه نمائید. زیر را در کمترین زمان ممکن درگاه پرداخت خود را دریافت خواهید نمود. کارشناسان توسعه بازار سیزپی آماده اند تا به محض دریافت و ثبت درخواست توسط شما درگاه پرداخت را برای شما محیا و به شما ارائه نمایند.

قابلیت اتصال به سایر نرم افزارها

از دیگر ویژگی هائی که در سایر سامانه های نظیر سیزپی کمتر مشاهده خواهید نمود قابلیت اتصال درگاه پرداخت سیزپی به سایر سامانه های سازمان شما نظیر سامانه مالی، سامانه فروش و ... می باشد. فقط کافی است درخواست خود را ثبت کنید تا وب سرویس مربوطه یا سورس کد نمونه برای شما ارسال و راهنمائی های لازم انجام پذیرد.

بدین ترتیب است که، سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.