کم کارمزد ترین درگاه پرداخت

کم کارمزد ترین درگاه پرداخت

در دوره ای زندگی می کنیم که هر روز پرداخت های آنلاین و تراکنش هایی که در بستر اینترنت برای هزینه کالا و خدمات صورت می گیرد هر روز رو به افزایش می باشد.

همانطور که می دانید برای انجام تراکنش های آنلاین نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی است.در این پرداخت ها نیازی به مراجعه به خود پرداز و بانک نیست بلکه پرداخت  با اطلاعات بانکی شامل وارد کردن شماره کارت و رمز دوم صورت می پذیرد.

انتخاب یک درگاه پرداخت معتبر، دغدغه بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی است.در انتخاب درگاه پرداخت علاوه بر امنیت و سرعت، هزینه ها هم جزو اولویت ها می باشد.

درگاه پرداخت سیزپی با ارائه دامنه وسیعی از خدمات و دریافت کمترین کارمزد به صاحبان کسب و کار ها کمک می کند که از پرداخت رقم های بالای کارمزد معاف شوند و این قابلیت باعث رشد و پیشرفت کارشان شده چرا که مبلغ زیاد کارمزد در تعداد تراکنش های بالا برای کسب و کار های نوپایی که تازه استارت زده اند باعث مشکلات و کاهش سود دهی می شود. چرا که سیزپی خود را در قبال کسب و کار شما مسئول می داند و وقت و سرمایه شما کاربران عزیز بسیار اهمیت دارد.

 

سیزپی چرا و چقدر کارمزد دریافت می کند؟

کارمزد، هزینه خدمات امن و معتبر درگاه های بانکی است که سیزپی به شما پذیرندگان ارائه می کند.در حال حاضر 1% مبلغ هر تراکنش تا سقف 400 تومن به عنوان کارمزد ارائه خدمات کسر می گردد و این کارمزد حداکثر 400 تومان می باشد که از کارمزد کارت به کارت هم کمتر است.یعنی کمترین نرخ کارمزد در شبکه پرداخت 

ممکن است با خودتان بگویید چرا از سیزپی درگاه پرداخت بگیرم وقتی که درگاه های مستقیم بانکی هیج کارمزدی کسر نمی کنند در جواب باید این نکته را مد نظر داشته باشید که دریافت درگاه پرداخت به صورت مستقیم از بانک ها مستلزم داشتن اینماد و طی کردن مراحلی است که زمانبر است و شما در نهایت بتوانید درگاه همان یک بانک را دریافت کنید در حالی که سیزپی Multi-Channel است یعنی همزمان درگاه پرداخت چند بانک برای شما راه اندازی می شود و نیازی نیست به تک تک بانک ها برای گرفتن درگاه پرداخت مراجعه کنید. درگاه پرداخت سامان کیش، سایان کارت، سپهر الکترونیک و تجارت الکترونیک پاسارگاد، چهار درگاه پرداخت بانکی هستند که سیزپی آن ها را به شما ارائه می کند.

برای اطلاع از دیگر طرح های کارمزد مرتبط با نوع فعالیت می توانید به قسمت تعرفه ها در منو سایت مراجعه کرده و در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطلب مرتبط : بهترین پرداخت یار

کارمزد تراکنش ها را مدیریت کنید.

یکی دیگر از قابلیت های درگاه سیزپی مدیریت کارمزد است.منظور از مدیریت کارمزد این است که صاحبان کسب و کار می توانند تعیین کنند که کارمزد تراکنش را چه کسی پرداخت کند؛ به عهده مشتری ( پرداخت کننده ) باشد یا مبلغ کارمزد از فروشنده ( صاحب کسب و کار ) کسر شود.

 اگر شما هم برای تجارت الکترونیک خود به دنبال درگاه پرداخت امن و با کارمزد کم هستید، هم اکنون  در عرض چند دقیقه در سایت سیزپی ثبت نام کنید و کم کارمزد ترین درگاه پرداخت را با قابلیت های متعدد دریافت کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.