پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی

پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی

 

افراد و کسب وکارهایی که دنبال دریافت درگاه پرداخت اینترنتی هستند معمولا معیارهای مختلفی را برای انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی دارند از جمله مواردی مانند میزان کارمزد پرداختی ( درگاه پرداخت با کمترین نرخ کارمزد )، نحوه تسویه، امنیت درگاه پرداخت، مجوز پرداخت یاری و اینماد را مورد بررسی قرار می دهند اما متاسفانه بحث پشتیبانی چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و بعد از آن که برای دریافت درگاه پرداخت ثبت نام کردند و هزینه پیاده سازی آن را به برنامه نویس دادند و پرداخت های اینترنتی در سایت یا فروشگاه اینترنتی شان آغاز شد در هنگام رفع اولین مشکل متوجه می شوند که نیاز به پشتیبانی قوی از سوی شرکت پرداختیار دارند و به این ملاک در انتخاب درگاه پرداخت چندان اهمیتی نداده اند. حالتی را تصور کنید که بتوانید در کمترین زمان به فردی در سازمان دست پیدا کنید که بتواند پاسخگوی شما باشد احساس خوبی به شما دست خواهد داد و حس اطمینان و اعتماد ایجاد خواهد شد، حال برعکس این حالت را تصور کنید که برای یکی از مشتریانتان هنگام انجام عملیات پرداخت خطایی رخ داده است و شما به دنبال علت آن هستید و کارشناسان جائی که درگاه پرداخت را تهیه کرده اید پاسخگو نیستند. در اینجا است که اهمیت پشتیبانی محرز می شود.

البته ناگفته نماند که برخی از شرکت ها، پشتیبانی دارند ولی حساسیت کار شما را درک نمیکنند مثلا در حالی که شما باید پاسخگوی مشتری اعصابی خود در خصوص پرداخت ناموفق او باشید در کمال خونسردی می گویند " تیکت ثبت کنید در اولین فرصت بررسی خواهد شد." .

ناگفته نماند که ثبت تیکت ( سیستم تیکتینگ ) یکی  از کانالهای پشتیبانی مرسوم در دنیا می باشد ولی استفاده از آن در تمام موارد ممکن است موجبات پریشان خاطری مشتریان را به همراه داشته باشد.

 

پرداختیار سیزپی ( SIZPay ) درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می دهد و دارای پشتیبانی 24 ساعته است. در سیزپی اعتقاد داریم مشتری اولویت اصلی است.

در سیزپی راه های ارتباطی زیادی قرار داده ایم که در زیر به آن اشاره می کنیم:

1 - مرکز تماس : کال سنتر مسئولیت پاسخگویی به کلیه تماس های ورودی را دارد . کارشناسان مرکز تماس ( Call Center ) با توجه به درخواستی که مشتری دارد در مرحله اول سعی می کنند خود پاسخگوی مشتری باشند و نیاز اعلام شده را مرتفع نمایند. در مرحله بعدی یعنی زمانی که کارشناس دانش پاسخگوئی به نیاز را نداشته باشد یا از موضوع از حوزه اختیاراتش خارج باشد آن را به واحد مربوطه ارجاع می دهد. در صورتی که پیشنهاد یا انتقادی هم داشتید مرکزتماس منعکس کننده پیشنهادات و انتقادات شما به سیزپی خواهد بود. مرکز تماس سیزپی مجهز به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا همان ( CRM )   بوده و مشکلات گزارش شده را ثبت و ضبط کرده و سپس ارجاع می دهند.

2 - ثبت تیکت : از کانالهای دیگر ارتباط با مشتریان در سیزپی سیستم تیکتینگ می باشد. اگر در سیزپی دارای پنل کاربری باشید می توانید از بخش ثبت تیکت، با انتخاب نوع درخواست نسبت به ثبت مشکلات، درخواست ها یا حتی پیشنهادات خود اقدام کنید.  پس از ثبت تیکت کلیه فرآیندها و مراحل پیگیری تیکت تا ارسال پاسخ به کارتابل مشتری از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی می گردد.

3 - ارسال ایمیل: سازمان ها و افرادی که تمایل به برقراری ارتباط با سیزپی را دارند از طریق ایمیل یا همان پست الکترونیک نیز می توانند با سیزپی ( SIZPay ) در ارتباط باشند یا حتی اگر شخصی  از سایت یکی از پذیرندگان سیزپی خرید کرده است و با مشکلی مواجه شده است می تواند از این ایمیل ( E-Mail ) با تیم پشتیبانی سیزپی در ارتباط باشد.

4 - پشتیبانی آنلاین در شبکه های اجتماعی: اگر صفحه اینستاگرام سیزپی را دنبال کرده باشید می توانید از طریق دادن پیام در دایرکت اینستاگرام سیزپی با کارشناسان پشتیبانی سیزپی در ارتباط باشید و موارد خود را برای بررسی و پیگیری مطرح نمائید یا اگر شماره های واتس آپ ( WhatsApp ) سیزپی را دارید می توانید از طریق واتس اپ نسبت به برقراری ارتباط با کارشناسان سیزپی اقدام نمائید.

 

در مورد درخواست درگاه پرداخت اینترنتی سوال دارید؟ کلیک کنید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.