درگاه پرداخت هوشمند

درگاه پرداخت هوشمند

 

سیزپی درگاه پرداخت هوشمندی است که امکان اتصال پایدار و بدون خطا را برای پذیرنده فراهم می کند. ( منظور از پذیرنده صاحب درگاه پرداخت اینترنتی است) در دنیای امروز که پرداخت ها به صورت الکترونیکی و برخط انجام می شوند مهم است که تجربه خرید دلپذیری را فراهم کنیم تا مشتری خرید خود را مجدد تکرار کند. این یک اصل مهم در فروش است!

درگاه پرداخت سیزپی نیز ماموریت خود را بنا بر ایجاد این فضا برای پذیرندگان قرار داده است در حال حاضر درگاه پرداخت سیزپی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است و با اتصال همزمان به حداقل سه درگاه معتبر بانکی امکان انجام عملیات پرداخت موفق را افزایش می دهد. در سیزپی تراکنش ها به صورت خودکار بین درگاه های مختلف توزیع می شوند و مبنای توزیع آنها کیفیت پاسخدهی درگاه پرداخت می باشد که افت سرعت پردازش تراکنش درگاه پرداخت و یا قطعی درگاه پرداخت است و در صورت بروز این موارد به سرعت درگاه پرداخت را عوض می کند. درگاه پرداخت سیزپی امکان تقسیم تراکنش ها بین حساب های بانکی مختلف یا همان تسهیم را فراهم می کند و به صورت کاملا خودکار و هوشمند بعد از انجام تراکنش، مبالغ را به حساب های اعلام شده توسط پذیرنده انتقال می دهد. از مزایای درگاه پرداخت سیزپی همین بس که کسب و کارها نیازی به مذاکره با بانک های مختلف جهت دریافت درگاه پرداخت را ندارند حتی نیازی نیست حتما در بانک خاصی حساب افتتاح نمایید کافیست حساب بانکی دلخواه خود را معرفی کنید و باقی کارها با سیزپی است. همچنین سازمان ها و نهادها و ارگان ها می توانند کارت های اعتباری، بن کارت و یا کارت اقساطی را که به پرسنل خود می دهند به درگاه پرداخت سیزپی متصل کنند این گونه می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد سازمان خرید آنلاین داشته باشند و نیازی به مراجعه حضوری نباشد. باید پذیرفت که چابکی عملکرد شرکت های پرداخت یار ( سیزپی یک پرداخت یار است) باعث عدم نیاز شما به بانک ها و شرکت هایPSP جهت دریافت درگاه پرداخت می شود.

سازمان های بزرگ چگونه می توانند از این خدمات هوشمند بهره ببرند؟

معیارهای مختلفی برای تعریف اندازه سازمان وجود دارد اما بر حسب معیار تعداد کارمندان، سازمان بزرگ دارای بیش از  100 کارمند می باشد. معمولا در این سازمان ها جهت حمایت از کارکنان پاداش، بن و دیگر مزایا را به صورت غیر نقدی ارائه می دهند. بعضی سازمان ها نیز با ایجاد تعاونی اعتبار به کارمندان خود تسهیلات خوبی ارائه می دهند. نکته اینجاست که چگونه می توان دامنه این خدمات را گسترده کرد. سازمان می تواند با تعداد محدودی از مراکز نسبت به عقد قرارداد جهت دریافت خدمات ویژه پرسنل خود اقدام کند یا با این سناریو پیش رود که با خیل عظیمی از فروشگاه ها در سراسر کشور همکاری کند که در این حالت قدرت انتخاب کارکنان خود را نیز افزایش می دهد. هدف از پیش کشیدن این مطلب آن است که سازمان ها با استفاده از کارت های اعتباری سیزپی می توانند امکان خرید اینترنتی حتی خرید قسطی از فروشگاه های طرف قرارداد را فراهم کنند.

پیشنهاد مطلب: مالیات درگاه پرداخت اینترنتی

 

دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.