نحوه دریافت درگاه پرداخت

نحوه دریافت درگاه پرداخت

اگر می گوییم که وقتش رسیده است که از روش هایی که تا کنون استفاده می کرده ایم برای پرداخت و گرفتن وجه صورتحساب هایمان دیگر استفاده نکنیم باید برای اکثرمان سوال شود که خب اگر از روش هایی مثل کارت به کارت، واریز به شبا و واریز به شماره کارت و دستگاه کارتخوان (pos) و عابر بانک (ATM) استفاده نکنیم، دیگر چه روشی می ماند که بخواهیم از آن استفاده کنیم؟!
همه این روش ها، روش های بسیار مطلوب برای پرداخت هستند و هر کدام از این روش ها بسیار ارزشمند هستند و می شود گفت در مواقعی واقعا حیاتی می شوند. 
با توجه به همه این اهمیت ها و ارزشمند بودن های روش های بالا، خیلی مهم است که ما بتوانیم از روش های نوین پرداخت هم استفاده کنیم و خودمان را با پیشرفت فناوری و تکنولوژی وفق  دهیم تا از این پیشرفت پر سرعت در این مسیر عقب نمانیم و در مواقع ضروری راه های پرداخت و دریافت پول بیشتری داشته باشیم. 
یکی از روش های بسیار جدید در ایران و جهان در زمینه پرداخت که کمتر از پنجاه درصد از افراد از آن استفاده می کنند، درگاه پرداخت اینترنتی است.
درگاه پرداخت اینترنتی، یک روش پرداخت هوشمندانه اینترنتی است که با توجه به پیشرفت روز افزون کسب و کارهای اینترنتی بهتر است کار با آن را یاد بگیرید و اگر کسب و کار اینترنتی دارید حتما برای راحتی مشتری برای پرداخت وجه آنی از درگاه پرداخت و یا مشتقات آن مانند: لینک پرداخت، کارتخوان مجازی، فاکتور آنلاین و...  استفاده کنید.
اگر وب سایت فروشگاهی دارید یا به طور کلی فروش اینترنتی دارید و می خواهید برای راحتی خودتان و مشتریان تان از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید روش های گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی را به طور کامل و شفاف در اختیارتان قرار می دهیم.

نحوه گرفتن درگاه پرداخت 

 همه ما برای گرفتن درگاه پرداخت امن با توجه به موقعیت و شرایط خودمان و کسب و کارمان به دو روش مجزا می توانیم عمل کنیم.
یا بهتر است بگوییم گرفتن درگاه پرداخت درحال حاضر در ایران به دو صورت انجام می شود که نحوه اخذ هر دو روش را در ذیل به طور مفصل می خوانیم.

روش های گرفتن درگاه پرداخت

گرفتن درگاه پرداخت بانکی: 
برای گرفتن "درگاه پرداخت" بانکی، نیاز است که با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای احراز هویت و اعتبار سنجی به یکی از شعب بانک منتخب تان مراجعه فرمایید و بایستی توجه داشته باشید که نیاز است که در همان بانک حساب فعال هم داشته باشید زیرا برای انجام تسویه بانک با شما مورد نیاز است. در این روش بعد از اینکه مدارک شخصی و مجوزات کسب و کارتان را مامور مربوطه بررسی کرد و احراز هویت شدید "درگاه پرداخت" شما فعال می شود.
گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی:
برای گرفتن درگاه پرداخت به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه به بانک از این روش استفاده می شود. در این روش شما به صورت اینترنتی در سایت شرکت هایی که درگاه پرداخت ارائه می دهند و به اصطلاح به آن ها پرداخت یار یا درگاه پرداخت واسط گفته می شود ثبت نام می کنید و بدون مراجعه حضوری درگاه پرداخت اینترنتی می گیرید. 

بیشتر بدانید : پرداخت یار کیست ؟


باید توجه بفرمایید که شرکت پرداخت یار منتخب شما مجوز بانک مرکزی و شاپرک داشته باشد و ترجیح بدهید از درگاه های معروفی مثل درگاه پرداخت سیزپی استفاده کنید که سال هاست درحال ارائه دادن درگاه پرداخت می باشد و بسیاری از سایت های اینترنتی و فروشگاه ساز ها را ساپورت می کند و کارمزد بسیار منصفانه و منعطفی دارد.

برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی:
برای این که درگاه پرداخت سیزپی بگیرید و یا از خدمات دیگر درگاه سیزپی استفاده کنید، کافیست عبارت درگاه پرداخت سیزپی را در Google سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه کلیک نمائید، وارد سایت درگاه پرداخت سیزپی شده و در سایت سیزپی ثبت نام نمایید و با ارائه شماره شبا در بانک دلخواه و آپلود مدارک مورد نظر در پنل کاربری تان این امکان را دهید تا توسط کارشناسان درگاه پرداخت سیزپی احراز هویت شوید تا درگاه پرداختتان را در کمترین زمان ممکن فعال نمایند.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.