گرفتن درگاه پرداخت

گرفتن درگاه پرداخت

 

منتور در فارسی به راهنما ترجمه شده است، منظور از منتورینگ آن است که فرد منتور دانش، تجربه و مهارت هایی را به شخص دوم منتقل می کند. شخص منتور در سیزپی کسی است که پاسخگوی نیازهای متفاوت پذیرندگان بوده و آمادگی ارائه راهکارهای متناسب با نیازهای مختلف را دارد. برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی می توانید به منتورهای ما مراجعه کنید. بهترین راه ارتباطی با منتورها تماس تلفنی می باشد.

برویم سراغ گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی ...

اول از همه راجع به تب تند شناسه مالیاتی توضیحی می دهیم. حتما تا الان شنیده اید که دریافت درگاه پرداخت اینترنتی نیازمند داشتن کد رهگیری مالیاتی است. کد رهگیری را سازمان امور مالیاتی صادر می کند و یک کد ده رقمی است. اگر تا به حال در سایت سازمان امور مالیاتی ثبت نام نکرده اید می توانید در کمتر از نیم ساعت کد را دریافت کنید اما اگر قبلا ثبت نام کرده باشید همان کد رهگیری که بالای پنل نوشته شده است را باید در اختیار داشته باشید. دقت کنید شماره حسابی که برای گرفتن درگاه پرداخت اعلام می کنید با شماره حسابی که در سایت سازمان امور مالیاتی ثبت کرده اید یکسان باشد، همچنین اطلاعات مکانی (آدرس و کد پستی) ثبت شده در هر دو پنل باید یکی باشد. اگر علاقمند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید از طریق باز کردن این لینک اقدام کنید: شناسه مالیاتی

با در دست داشتن شناسه مالیاتی، در سایت سیزپی ثبت نام کرده و طبق دستورالعمل گفته شده درخواست خود را ثبت کنید. احراز هویت در سیزپی به طریق مختلف صورت می پذیرد، سایتی که بابت گرفتن درگاه پرداخت آن اقدام می کنید توسط کارشناسان ما بررسی می شود، صنف آن مشخص می گردد، حتما باید کالایی برای فروش در سایت وجود داشته باشد و زمینه کاری نیز مطابق با قوانین کشور باشد. درج تصویر کارت ملی و شناسنامه الزامی بوده و افرادی که زیر سن قانونی (18سال) باشند امکان دریافت درگاه پرداخت را نخواهند داشت. اینماد مندرج در سایت به نام هر شخصی که باشد درخواست درگاه پرداخت هم بایستی توسط همان شخص صورت پذیرد.  شماره حساب اعلامی نیز طبق وب سرویس متصل به بانک ها بررسی می شود و اگر به نام شخص متقاضی درگاه پرداخت نباشد، درگاه تایید نمی گردد. اما گرفتن درگاه پرداخت از سیزپی چه مزایایی دارد؟ اولین مزیت مهم سیزپی کارمزد پایین آن است و حتی در شرایطی بدون کارمزد است.  کارمزد سیزپی در حال حاضر یک درصد تا سقف 1000 تومان بوده و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید پرداخت کارمزد را به عهده دارنده کارت (خریدار) قرار دهید ( و این گونه هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و کاملا رایگان خواهد بود). مزیت دوم، پشتیبانی 24ساعته است، در صورت بروز هر گونه مشکل و یا داشتن هر سوالی راجع به نحوه ثبت نام، نحوه تسویه، مغایرت بانکی، راه اندازی درگاه و ... می توانید در کمترین زمان پاسخ خود را از کارشناسان ما دریافت کنید. مزیت سوم درگاه پرداخت سیزپی خدمات و قابلیت های آن است که به دلیل تجارب زیاد در حوزه پرداخت و بانکداری، داشتن زیرساخت های مجهز و تجارب بیش از یک دهه ای، دامنه خدمات خود را گسترده کرده و طیف وسیعی از امکانات را شامل می شود مانند تسهیم وجه، کیف پول الکترونیکی، درگاه پرداخت اعتباری، درگاه پرداخت سازمانی، سوئیچینگ هوشمند، تسویه های دلخواه.

بیشتر بدانید : درگاه پرداخت مستقیم چیست ؟

در سیزپی کار اصلی زمانی شروع می شود که درگاه پرداخت اینترنتی در سایت پذیرنده راه اندازی می شود. مراقبت و نگهداری از سیستم ها به نحوی که قطعی درگاه اتفاق نیفتد، هر زمان نیاز به پشتیبانی بود در لحظه اتفاق افتد و به عبارتی پذیرنده به حال خود رها نشود، سیستم سیزپی به نحوی طراحی شده است که در صورت بروز تراکنش های ناموفق به صورت غیرعادی، منجر به بررسی آن توسط تیم فنی می گردد.

"سیزپی نسل جدید پرداخت ها "


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.