سیزپی و کسب و کارهای خانگی

سیزپی و کسب و کارهای خانگی

سبک زندگی امروز به‌ویژه در شهرهای بزرگ، محیط مناسبی را برای کسب و کارهای متنوع خدماتی و خانگی فراهم کرده است؛ نظافت منزل، هوشمندسازی منزل، نگهبانی، تزیینات منزل، مبلمان، خدمات طراحی و دوخت انواع لباس و ست‌های پارچه‌ای آشپزخانه، غذای خانگی، کیک و فینگرفود، هدایای تبلیغاتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عروسک، آثار هنری، عکاسی، صنایع دستی، زیورآلات فانتزی و لوکس، حیوانات خانگی و تجهیزات نگهداری آن‌ها، پوشاک و کیف و کفش، سیسمونی، ظروف کادویی، کتاب، آلات موسیقی، خدمات روانشناسی و مشاوره، خدمات آموزشی، گل و گیاه و حتی ویلا و ساختمان در فضای مجازی تبلیغ و عرضه می‌شود. یعنی حجم زیادی از نیازهای روزانه به صورت آنلاین و مجازی برطرف می‌شود. تعداد زیادی از زنان کارآفرین با هنر خود در خانه کسب درآمد می‌کنند. تا پیش از ظهور تکنولوژی ارتباطات این خدمات محلی و محدود بود اما امروزه با یاری فضای مجازی یک بانوی هنرمند از سراسر کشور و یا حتی جهان مشتری دارد و هنر خود را عرضه می‌کند یا چند جوان خلاق ایرانی که خدمات هوشمندسازی منازل را انجام می‌دهند مشتریان بسیاری را پیش روی خود می‌بینند.   

Image title

بعد از تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و مذاکره بر سر چند و چون خدمت یا کالای مورد نظر، مشتری باید برای فروشنده بیعانه‌ای فرستاده یا مبلغ نهایی سفارش را پرداخت کند. برای این منظور سیزپی راه‌‌های مختلفی بسته به امکانات شما ارائه می کند از جمله این موارد  درگاه پرداخت اینترنتی و لینک پرداخت شخصی است!

اگر برای کسب و کارتان سایت اینترنتی تدارک دیده‌اید پیشنهاد سیزپی برای شما دریافت درگاه پرداخت اینترنتی است و اگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، دریافت لینک پرداخت شخصی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 مزایای درگاه پرداخت اینترنتی برای مشتری

پرداخت وجه با درگاه پرداخت اینترنتی چه فایده‌ای برای مشتری دارد؟ 

  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امنیت پرداخت شما را تضمین می‌کند! البته به شرطی که از موارد امنیتی ضد فیشینگ اطلاع داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید. 

  • وقتی در یک درگاه پرداخت اینترنتی امن و معتبر، مبلغ مورد نظر خود را پرداخت می‌کنید، هیچ‌کس نمی‌تواند اطلاعات کارت بانکی شما را سرقت کند و در صورت بروز هرگونه مشکلی در تحویل کالا یا خدمات، با کمک پلیس فتا می‌توانید پول خود را پس بگیرید. 

  • امکان خرید 24 ساعته هفت روز هفته! 

  • یک باجه بانکی اختصاصی بدون صف و اتلاف وقت مقابل شماست. 

  • سرعت و سهولت پرداخت 

  • قابلیت پیگیری 

  • عدم نیاز به خروج از منزل برای خرید یا پرداخت  

مزایای درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشنده

 

داشتن درگاه پرداخت اینترنتی چه فایده‌ای برای فروشنده دارد؟ 

  • هویت‌بخشی و تامین اعتبار در چشم مشتری اولین مزیت داشتن درگاه پرداخت است که به او این اطمینان را می‌دهد که حساب و کتاب شما روشن و معتبر است. 

  • اگر درگاه پرداخت خود را به لوگوی کسب و کارتان مزین کنید که بسیار عالی‌تر شده و کلاس و سطح تشخص کاری شما به میزان بسیار زیادی بالاتر می‌رود. 

  • امنیت حساب بانکی و عدم افشای اطلاعات حساب یا کارت بانکی برای مشتری که تاکنون وی را ندیده‌اید برای خود شما موجب آرامش و آسایش است. 

  • تولید لینک اختصاصی پرداخت برای درج در فضای مجازی یا ارسال برای مشتری. 

  • امکان شناسه‌گذاری روی پرداخت برای محصول‌های مختلف و گزارش‌گیری از میزان فروش محصول‌ها

  • تولید کد QR اختصاصی برای صفحه پرداخت شخصی شما و ناوبری سریع مشتری. 

  • امکان فروش 24 ساعته و هفت روز هفته! 

  • امکان تسهیم یا سهم‌بندی مبلغ سفارش یکی از عالی‌ترین امکاناتی است که سیزپی در اختیار شما می‌گذارد. به این معنی که شما می‌توانید طبق قراردادهای کاری خود سهم هر یک از شرکای مستقیم یا غیرمستقیم خود را به محض واریز از سمت مشتری و به صورت آنلاین انجام دهید.فرض کنیم مواد اولیه را برادرتان برای شما تهیه می‌کند، بسته‌بندی محصول خود را به خواهر خود واگذار کرده‌اید و به پیک موتوری خود به ازای هر سفارش مبلغی به عنوان هزینه حمل می‌پردازید یا با یک شرکت حمل و نقل خصوصی قراردادی دارید. با عملیات تسهیم، سهم هریک از عوامل فرآیند تهیه، تولید و ارسال محصول، مستقیم به حساب‌شان واریز شده و حجم زیادی از محاسبات مالی از مشغله‌‎های شما خط می‌خورد

  • به همه این‌ها یک‌سال معافیت از کارمزد تراکنش را بیفزایید... 

و همین الان برای  ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی اقدام کنید!  

Image title


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.