چرا باید درگاه پرداخت سیزپی را انتخاب کنیم؟

چرا باید درگاه پرداخت سیزپی را انتخاب کنیم؟

با توجه به رقابت زیاد در دنیای پرداخت، ارائه با کیفیت‌ترین و امن‌ترین خدمات باعث ماندگاری مشتری خواهد شد. 

درگاه پرداخت سیزپی دارای  قابلیت‌هایی به شرح زیر است :

  1. امکان درج لوگوی کسب و کار در صفحه پرداخت: اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال برندینگ و یادآوری برند برای مشتری هستید احتمالا این قابلیت به کمک شما خواهد آمد. 

  2. امکان ساخت لینک پرداخت: سیزپی این امکان را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد که بتوانند به راحتی لینک پرداخت ساخته شده را بر بستر اینترنت در اختیار مشتریان قرار دهند. 

  3. پیامک واریز وجه: این قابلیت در حال حاضر برای پذیرندگان فعال است. با دریافت پیامک واریز وجه از انجام تراکنش آگاه خواهید شد. 

  4. کسب درآمد: بله درست است! شما می‌توانید با معرفی مشتری برای استفاده از درگاه پرداخت سیزپی، به درآمد برسید. 

  5. یک درگاه با کارایی چند درگاه! دیگر نیازی نیست برای گرفتن درگاه پرداخت به شرکت‌های مختلف مراجعه کنید ما تمامی درگاه‌ها را یک جا و به صورت تجمیع شده در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

  6. جامع‌ترین گزارش‌ها: در پنل کاربری می‌توانید از تراکنش‌های انجام شده، مبلغ آن‌ها، وضعیت تسویه و... گزارش بگیرید و خروجی اکسل دریافت کنید. 

  7. پشتیبانی 24 ساعته: هر زمان به مشکل برخورد کردید تیم پشتیبانی ما در خدمت شماست. 

  8. ماژول و افزونه ها در داخل سایت و همچنین داخل داش‌بورد قابل دسترسی است. چنانچه در حین راه‌اندازی به مشکلی برخورد کردید، تیم فنی سیزپی آماده راهنمایی و کمک به راه‌اندازی هستند . 

  9. تسهیم: اگر می‌خواهید پول‌های واریزی به چند حساب واریز شود کافیست طی یک تیکت اعلام کنید.

نوشته شده در روابط عمومی سیزپی
https://www.sizpay.ir


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.