درگاه پرداخت پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ چیست ؟


درگاه پرداخت اینترنتی پی پینگ محصول شرکت مانا تدبیر آوا تک است و از سال 1394 با شعار راهکار جامع پرداخت کسب و کار ها، تا کنون با مجوز پرداخت یاری از سوی شاپرک (بانک مرکزی) درحال فعالیت و ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کار ها است و همچنین به غیر از درگاه پرداخت اینترنتی، خدمات پرداخت دیگری نیز با توجه به نیاز شما ارائه می دهد.
فعالیت اصلی پی پینگ ارائه درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار ها است.


بیش تر بخوانید: پرداخت یار چیست ؟ 


درگاه پرداخت اینترنتی پی پینگ چه خدماتی را ارائه می دهد ؟

درگاه پرداخت پی پینگ برای ساده کردن روش دریافت وجه از مشتری ها به غیر درگاه پرداخت برای وب سایت ها محصولات و خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در ذیل به آن ها اشاره شده است و به طور مختصر توضیح داده شده است.

 


محصولات و خدمات درگاه پرداخت پی پینگ


فاکتور آنلاین پی پینگ


با استفاده از فاکتور آنلاین پی پینگ زمان شما برای رسیدن به فروش محصولات کم تر می شود و شما به راحتی می توانید محصولات و خدمات خودتان را در کم ترین زمان به فروش برسانید و به راحتی و در کوتاه ترین مدت مبلغ محصول خود را از مشتری دریافت کنید.

دریافت درگاه پرداخت

کار با فاکتور آنلاین درگاه پرداخت پی پینگ آسان است و به راحتی می شود آن را برای دیگران و مشتری ها ارسال کرد و در مصرف کاغذ صرفه جویی نمود و با فاکتور کاغذی خداحافظی کرد.

 


بیش تر بخوانید: فاکتور آنلاین و مزایای آن چیست ؟

 


صفحه اختصاصی دریافت پول پی پینگ


اگر تمایلی ندارید که به دیگران شماره حساب  یا شماره روی کارت بانکی تان را برای دریافت وجه بدهید و از این کار خوش تان نمی آید، بهتر است از صفحه اختصاصی دریافت پول درگاه پرداخت پی پینگ استفاده کنید تا هیچ یک از مشخصات و اطلاعات شما به اشتراک گذاشته نشود. با استفاده از صفحه اختصاصی دریافت پول به امن ترین و آسان ترین حالت ممکن می توانید از دیگران درخواست ارسال پول نمایید.


بیش تر بخوانید: لینک پرداخت چیست ؟


پلتفرم پرداخت پی پینگ


سرویس پلتفرم پرداخت نیز یکی دیگر از محصولات درگاه پرداخت اینترنتی پی پینگ است.

شرکت پرداخت یاری پی پینگ با ارائه پلتفرم پرداخت کار دریافت وجه را برای صاحبان کسب و کار هایی که پلتفرم دارند یا به اصطلاح دیگر Market place هستند، دو چندان راحت و آسان کرده است. 


بیش تر بخواتید: درگاه پرداخت شخصی چیست ؟


نرم افزار فروشگاهی پی پینگ 


استفاده از نرم افزار فروشگاهی پی پینگ برای فروشگاه زنجیره ای تان به شما کمک می کند که به راحتی از پرداخت های تمامی شعبه های تان و همچنین کارمندان خود اطلاع داشته باشید و به آسانی کسب و کار خود را مدیریت کنید. 

 

یکی از محصولاتی که شرکت پی پینگ به فروشگاه ها ارائه می دهد بارکد خوان است که با استفاده از بارکد خوان می شود تمامی مشخصات محصولات یک فروشگاه را در نرم افزار فروشگاهی و فاکتور ثبت کرد.

 


بیش تر بخوانید: کیو آر کد چیست ؟


سرویس سازمانی پی پینگ


توجه داشته باشید که برای استفاده از سرویس سازمانی پی پینگ مانند نرم افزار فروشگاهی پی پینگ نیاز نیست که حتما شما دارای یک فروشگاه یا فروشگاه زنجیره ای باشید. حتی اگر شما یک شرکت داشته باشید و یا مدیر یک شرکت باشید که دارای بازاریاب است هم می توانید بازاریاب ها را به عنوان زیر مجموعه به نرم افزار اضافه کنید و به همه ی امور مالی و تراکنش های آنلاین و آفلاین آن ها از جمله تراکنش های دستگاه کارت خوان نظارت و کنترل کامل داشته باشید. 

 

این محصول پی پینگ یعنی سرویس سازمانی با ارائه خدمات تسهیم شما را از داشتن حسابدار بی نیاز می کند. 


بیش تر بخوانید: تسهیم چیست ؟


اپلیکیشن موبایل پی پینگ


با دانلود و استفاده از اپلیکیشن موبایل پی پینگ و یا حتی نسخه تحت وب آن که نیاز به نصب ندارد می توانید در هر زمانی از شبانه روز و در هر مکانی که مجهز به اینترنت است، از فاکتور آنلاین برای دریافت وجه از دیگران استفاده کنید.

 


بیش تر بخوانید: کارت به کارت بدون اپلیکیشن


آیتم مالی پی پینگ 


با استفاده از آیتم مالی درگاه پرداخت پی پینگ می توانید برای محصولات و خدمات خود یک آیتم مالی با تمامی مشخصات و تعداد موجودی بسازید و جزئیات، تصاویر و قیمت محصولات را نیز ثبت نمایید و فروش خود را شروع کنید. برای فروش محصول از طریق آیتم مالی، نیاز است که لینک و یا کد QR محصول را با خریداران به اشتراک بگذارید.


مراحل دریافت درگاه پرداخت پی پینگ  


برای گرفتن درگاه پرداخت پی پینگ و استفاده از تمامی خدمات آن نیاز است که وارد وب سایت درگاه پرداخت پی پینگ به نشاتی: https://payping.ir/ شوید و پس از مطالعه قوانین و مقررات از قسمت ثبت نام در بالای صفحه اصلی ثبت نام را تکمیل نمایید. 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.