درگاه پرداخت شخصی سیزپی

درگاه پرداخت شخصی سیزپی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که هنوز از درگاه پرداخت یا لینک پرداخت استفاده نمی کنید و مشتریان و اطرافیان تان که با شما کار می کنند و برای شما واریز وجه انجام می دهند از وارد کردن شانزده رقم عدد روی کارت شما در خود پرداز یا همراه بانک های مختلف خسته شده اند، بهتر است تغییر رویه دهید و واریز وجه به حسابتان را برایشان آسان نمایید تا بدون تلف شدن زمان و در هر لحظه بتوانند با چند کلیک ساده در گوشی موبایل هوشمندشان پرداخت وجه را برایتان انجام دهند.
استفاده از درگاه پرداخت در حال حاضر سریع ترین و امن ترین روش دریافت و پرداخت وجه در جهان است. البته به شرطی که نکات امنیتی عمومی پرداخت اینترنتی رعایت شود.
برای اینکه دیگران بخواهند به "لینک پرداخت" یا "درگاه پرداخت" شما وجهی را واریز کنند به هیچ چیز اضافه ای نیاز ندارند و فقط کافیست موبایل هوشمند یا کامپیوتر متصل به اینترنت و رمز دوم اینترنتی یا همان رمز پویا را داشته باشند تا وارد لینک شوند و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خودشان عملیات پرداخت وجه را انجام دهند.
درگاه پرداخت سیزپی به همه مشتریان خود به راحتی درگاه پرداخت شخصی امن می دهد و  شما به عنوان یک صاحب کسب و کار به آسانی می توانید آن را روی وب سایت فروشگاهی و یا اپلیکیشن خود بگذارید و یا حتی می توانید لینک پرداخت و فاکتور آنلاین برای مشتری خود پیامک کنید. 
حتی اگر کسب و کار شما اینترنتی هم باشد ولی در کنار فروش آنلاین فروش غیر اینترنتی هم داشته باشید و دفتر فروش یا به طور کلی فروش حضوری داشته باشید و تمایل نداشته باشید که از کارت به کارت یا دستگاه کارتخوان استفاده کنید، می توانید از کد QR درگاه پرداخت سیزپی تان استفاده کنید تا مشتری با اسکن کردن کد کیوآر بوسیله گوشی موبایل هوشمند خود به راحتی صفحه پرداخت شما برایش باز شود و وجه را به درگاه پرداخت شخصی شما واریز نماید.
تسویه های واریزی های درگاه پرداخت به صورت روزانه انجام می شود ولی شما اگر تمایلی نداشته باشید که هر روز به طور پیش فرض و اتوماتیک واریزها برایتان انجام شود، می توانید درخواست دهید تا کیف پول الکترونیک سیزپی برای شما فعال شود و مبالغ واریز شده توسط مشتریانتان به "درگاه پرداخت" برایتان در کیف پول بماند و در هر زمان که تمایل داشتید می توانید درخواست تسویه از کیف پول تان به حسابتان را بدهید.
اگر می خواهید درگاه پرداخت شخصی سیزپی را داشته باشید و نمی دانید که چگونه باید آن را اخذ نمایید و از آن استفاده نمایید می توانید در Google عبارت درگاه پرداخت سیزپی را سرچ کنید و بعد از ورود به سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی، راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایید و سپس ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

به طور کلی امروزه داشتن یک درگاه پرداخت امن از واجبات یک کسب و کار است و چه بهتر که همین حالا برای این مورد اقدام نمایید تا از سایر رقبایتان جا نمانید.
بررسی های محدودی صورت گرفته است و نشان داده است اگر شخصی در خرید هایی که می کند از درگاه پرداخت یا لینک پرداخت استفاده کند، دیگر تمایل به استفاده از روش کارت به کارت را ندارد و به مرور برایش سخت می شود که به صورت دستی بخواهد شماره کارت فروشنده را وارد کند.
پس تا دیر نشده و مشتریانتان برای نداشتن درگاه پرداخت اینترنتی از دست نداده اید برای گرفتن درگاه پرداخت سیزپی اقدام نمایید و از طریق سایت سیزپی مراحل ثبت نام واحراز هویت تان را انجام دهید تا در اسرع وقت درگاه تان آماده شود.
در طی مسیر ثبت نام نیز اگر سوالی برایتان پیش آمد و یا نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید از قسمت پشتیبانی در پنل کاربری درگاه پرداخت سیزپی تیکت ثبت کنید یا با کارشناسان پشتیبانی سیزپی تماس حاصل فرمایید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.