کارت به کارت بدون اپلیکیشن

کارت به کارت بدون اپلیکیشن

ممکن است که خیلی از مشتریان شما تمایلی به نصب اپلیکیشنی روی سیستم خود نداشته نباشند یا سیستم عامل آن ها با خیلی از نرم افزار های کارت به کارت همخوانی نداشته باشد و الان دنبال راه حلی هستید که این معزل را از بین ببرید و دیگر مشتریان تان بهانه ای برای پرداخت نکردن یا دیر پرداخت کردن نداشته باشند.

 

دریافت درگاه پرداخت
 

 

ابتدا باید بگوییم با وجود پیشرفت علم و فناوری و دانش برنامه نویسی امروزه دیگر پرداخت بدون نصب اپلیکشن امری نشدنی نیست و همه افراد به راحتی می توانند پرداخت های خود را بدون نصب هیچ گونه نرم افزار و اپلیکیشن بانکی و فقط با وارد شدن به یک لینک پرداخت انجام دهند.

 
بیشتر بدانید: انتقال وجه کارت به کارت


اگر شما صاحب کسب و کاری اینترنتی هستید و مشتریان غیر حضوری دارید و برای گرفتن مبالغ بابت کالا ها و خدماتی که ارائه می دهید از مشتری های خود با روش شماره کارت دادن و کارت به کارت کردن دچار پاره ای از مشکلات از قبیل رسید جعلی و ... شده اید و اکنون دنبال روشی می گردید که توسط آن پرداخت های خود را با امنیت کامل و خیال راحت به آن بسپارید تا پایان این وبلاگ را بخوانید.


بیشتر بدانید: تبدیل شماره کارت به لینک پرداخت


برای اینکه نیاز نباشد که هر بار که می خواهید تراکنشی جهت دریافت پول از مشتری داشته باشید شماره کارت خود را برای مشتری بفرستید و مشتری را ملزم کنید که یا اپلیکیشن پرداخت نصب نماید و یا تا پای دستگاه خودپرداز (ATM) در خیابان برود، فقط یک راه دارید و آن هم استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است. خدمات درگاه پرداخت سیزپی شامل موارد زیادی می شود که پرداخت را برای افراد و کسب و کارها تسهیل می بخشد. مهم ترین و اصلی ترین خدمتی که درگاه پرداخت سیزپی ارائه می دهد، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) برای سایت ها و اپلیکیشن های فروشگاهی است. 
ولیکن سیزپی با شعار آسان کردن پرداخت برای همه صنوف مجاز و کسب و کار ها، خدماتی دیگر همچون لینک پرداخت اینترنتی ، فاکتورآنلاین و ده ها خدمات دیگر که با مراجعه به سایت سیزپی قابل دسترسی است به صاحبان کسب و کار های اینترنتی و غیر حضوری ارائه می کند.


برای اینکه دیگر نیازی نباشد که مشتریان شما اپلیکشن برای پرداخت وجه صورتحساب خود به شما روی گوشی های موبایل هوشمند و یا رایانه خود نصب نمایند لازم است که شما از لینک پرداخت سیزپی و یا فاکتور آنلاین سیزپی استفاده نمایید. 
شما با ثبت نام در سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی و تکمیل کردن پروفایل خود و ارائه شماره  شبای بانکی خود به راحتی لینک پرداخت شخصی تان را فعال می کنید و به جای شماره کارت این لینک پرداخت را برای مشتری های خود می فرستید و مشتری های شما با کلیک بر روی آن و وارد شدن به لینک (بدون نصب هیچ اپلیکیشنی) صفحه پرداخت برایشان باز می شود و با وارد کردن مشخصات روی کارت بانکی شان پرداخت را انجام می دهند. بدیهی است که بدانید سیزپی بعد از هر تراکنش موفق و یا نا موفق که از طریق لینک پرداخت شما انجام می شود برای شما پیامک ارسال می کند و شما را از نتیجه تراکنش ها با خبر می کند تا شما هرگز با کلاهبرداران و رسید جعلی روبرو نشوید.

دریافت درگاه پرداخت

برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی و دریافت درگاه پرداخت، فقط کافیست عبارت درگاه پرداخت سیزپی را در سایت موتور جستجوی Google جستجو نمائید و با کلیک بر روی اولین نتیجه بدست آمده وارد سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و در سایت سیزپی ثبت نام نمایید و با  استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک سیزپی فرآیند پرداخت و دریافت وجه را برای خود و مشتریانتان تسهیل نمائید و لذت ببرید.. 
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.