انتقال وجه فوری

انتقال وجه فوری

در دنیای امروز دیگر انتقال وجه فوری و در لحظه کار نشدنی نیست و همه به راحتی می توانند این کار را انجام دهند اما انجام انتقال وجه سریع و فوری راه و روش خودش را دارد که در این وبلاگ به آن می پردازیم.
برای این که بخواهید وجهی را انتقال بدهید ابتدا باید مشخص کنید که چقدر زمان برای پرداخت کردن نیاز دارید و به شماره کارت یا شماره شبا انتقال می دهید.
مثلا اگر می خواهید وجهی را انتقال دهید وبه اندازه کافی پول نقد ندارید و به بانک هم نمی خواهید مراجعه کنید یا که اصلا تایم اداری گذشته است و بانکی باز نیست، برای پرداخت هم عجله ای ندارید می توانید از روش انتقال وجه با خودپرداز یا کارتخوان و یا درگاه پرداخت اینترنتی استفاده نمایید و هیچ محدودیتی هم ندارید که در چه زمانی از این روش ها استفاده نمایید.
ولیکن اگر مهلت برای پرداخت محدود باشد و شما و مشتری های شما به خودپرداز و کارتخوان دسترسی نداشته باشید ونیاز به پرداخت سریع و فوری داشته باشید، بهترین روش استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است.
برای انتقال وجه فوری با درگاه پرداخت شما به هیچ وسیله ای به غیر از اینترنت و رمز دوم یا برای احتیاط بیشتر رمز پویا نیاز ندارید. البته ناگفته نماند که برای  این که بتوانید از خدمات درگاه پرداخت استفاده نمایید الزامی است که حداقل 18 سال داشته باشید و دارای حساب بانکی باشید.
بیشتر بدانید: انتقال وجه اینترنتی
با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی دیگر تفاوتی ندارد که شما در چه زمان یا مکانی می خواهید انتقال وجه انجام دهید و هر زمان که نیاز باشد می شود کار انتقال وجه را در کسری از دقایق انجام داد، بدون آنکه نیاز باشد اپلیکیشن خاصی را نصب نمایید.
درگاه پرداخت را معمولا افراد روی وب سایت فروشگاهی خود برای پرداخت سریع و راحت می گذارند ولی اگر مشتری حضوری بود نیز می شود از مشتقات آن مانند: لینک پرداخت و کیو آر کد استفاده کرد. 
کیو آر کد به دلیل اینکه نیاز به اسکن دارد تا مشتری به صفحه درگاه پرداخت برسد بهتر است بصورت واضح در فروشگاه حضوری شما وجود داشته باشد ولی اگر مشتری حضوری هم نبود و مثلا تلفنی بود باز هم نگران نباشید چون به راحتی می توانید برای او لینک پرداخت ارسال کنید که بعد از کلیک روی آن و ورود به صفحه پرداخت به سرعت و به آسانی انتقال وجه را انجام دهد، بدون این که نیاز باشد که اپلیکیشنی به این منظور (انتقال وجه) نصب شود.
بیشتر بدانید: کارت به کارت بدون اپلیکیشن

دریافت درگاه پرداخت


برای این که به توان از این امکانات برای انتقال وجه فوری و آنی استفاده کرد، نیاز است که در سایت درگاه پرداخت سیزپی ثبت نام نمایید تا احراز هویت شوید و سپس همه این امکانات در پنل کاربری شما فعال می شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.