کیوآر کد رقیب دستگاه پوز

کیوآر کد رقیب دستگاه پوز

اگر شما جزء فروشندگان و صاحبان کسب و کار هستید حتما هر روز با دستگاه کارتخوان سر و کار دارید. استفاده از دستگاه کارتخوان این روز ها به امری تکراری و اجباری برای همه ما چه فروشنده و چه مشتری(خریدار) تبدیل شده است.
اما استفاده از این دستگاه محبوب کارتخوان یا همان پوز (POS) گاهی مشکلاتی هم در بر دارد که هم فروشنده و هم خریدار را ناراحت می کند و همین باعث شده است تا رقیبانی مانند کد کیو آر (QR Code) در فروشگاه های حضوری داشته باشد.
یکی از مشکلاتی که به وفور در این دستگاه ها اتفاق می افتد، خاموش شدن و شارژ خالی کردن ناگهانی این دستگاه ها است. 
و گاهی نیز مشکلاتی همچون قطع شدن سرور و اتصالات را دارد که ممکن است باعث ناموفق شدن تراکنش یا چند بار برداشت شدن مبلغ از حساب خریدار شود. بعد از همه این مشکلات تمام شدن و کمبود کاغذ رول را هم درنظر بگیرید که در ترافیک بالای مشتری یک مرتبه کاغذ رول تمام شود و زاپاس هم نداشته باشید.
بیشتر بخوانید: استفاده از کد کیوآر به جای کارتخوان
برای حل این مشکل به تمامی دارندگان دستگاه پوز پیشنهاد می شود که به جای دستگاه کارتخوان یا پوز از کیوآر کد استفاده کنند که هم امنیت بیشتری دارد چون بدون واسطه است و هم بهداشت بیشتر رعایت می شود چون در استفاده و پرداخت با این روش(کد کیو آر) هیچ تماس فیزیکی با هیچ وسیله ای ندارید. 
QR کد در واقع یک بارکد است که مشتریان شما با استفاده از برنامه اسکن از روی تلفن همراه هوشمند خود که متصل به اینترنت است، این بارکد را اسکن می کنند و زمانی که صفحه درگاه پرداخت مخصوص فروشگاه شما باز می شود، با وارد کردن اطلاعات جزئی روی کارت، بدون هیچ خطری پرداخت را انجام می دهند.
برای این که یک کیو آر کد داشته باشید، ابتدا باید شرکت مطمئن و قابل اعتمادی را بیابید که ارائه دهنده این ایتم باشد که بهترین و امن ترین آن ها شرکت درگاه پرداخت سیزپی است. 
شرکت پرداخت یاری سیزپی، ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی با مجوز رسمی شاپرک (بانک مرکزی) است و به غیر از کیوآر کد ده ها خدمات دیگر نیز در راستای پرداخت اینترنتی نوین نظیر درگاه پرداخت، لینک پرداخت، کارتخوان مجازی، فاکتور آنلاین و ... ارائه می دهد. 
بیشتر بدانید: کاربرد های کد QR
خوبی این روش نوین پرداخت این است که همه تراکنش هایی که انجام می شود برای شما در پنل کاربری تان قابل گزارش گیری است و حتی می توانید مستقیما به سیستم حسابداری خود وصل کنید که البته این در صورتی است که شما از درگاه پرداخت سیزپی برای فروشگاه تان کد QR گرفته باشید ولی در دستگاه کارتخوان شما صفحه ای برای گزارش گیری های دقیق ندارید و فقط رسید دارید که باعث تولید زباله بیشتر هم می شود و هم اینکه تولید کاغذ به قطع بیشتر درختان نیاز دارد که به طبیعت آسیب می رساند.
برای اخذ QR کد از درگاه پرداخت سیزپی، نیاز است که ابتدا در Google از طریق سایت سیزپی ثبت نام اینترنتی انجام دهید و کمی منتظر بمانید تا احراز هویت شوید و بعد از احراز هویت کد کیو آر شما فعال است و می توانید آن را پرینت بگیرید و به سلیقه خودتان در فروشگاه تان نصب نمایید تا مشتریان از طریق اسکن این کد پرداخت ها را انجام دهند و دیگر بامشکلات کارت خوان های فیزیکی مواجه نشوید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.