انتقال وجه اینترنتی

انتقال وجه اینترنتی

اگر تا کنون برای گرفتن صورت حساب های شخصی خودتان از روش هایی همچون اخذ اسکناس، اوراق بهادار و... استفاده می کرده اید و اکنون تمایل دارید که از این روش ها استفاده نکنید یا این که در کنار این روش ها از روش های جدید دیگر مثل پرداخت اینترنتی استفاده کنید و نمی دانید که از چه طریق هایی می توانید دریافت وجه اینترنتی داشته باشید، تا انتهای این مطلب را با دقت بخوانید.
بیشتر بدانید: انتقال وجه کارت به کارت
برای این که بخواهید انتقال وجه در کسب و کار خود را به سمت اینترنتی سوق دهید، در ابتدا باید با روش هایی که می شود این کار را انجام داد کاملا آشنا شوید.
برخی از روش های انتقال وجه اینترنتی عبارت هستد از: 
کارت به کارت اینترنتی
در این روش شما معمولا شماره روی کارت اعتباری بانکی خود را در اختیار مشتری( پرداخت کننده ) می گذارید تا مبلغ مورد نظر را به شماره کارت شما به وسیله ی اپلیکیشن های مخصوص پرداخت اینترنتی به حساب بانکی شما انتقال دهد. پرداخت کننده در این روش 16 رقم شماره کارت شما و خودش را در اپلیکیشن مخصوص انتقال وجه اینترنتی باید وارد کند و حتما هم باید اپلیکیشنی برای انجام این کار داشته باشد.
انتقال وجه اینترنتی از طریق لینک پرداخت
در این روش که کمی نسبت به روش کارت به کارت اینترنتی جدید تر است، شما به عنوان پذیرنده از یک سایت ارائه دهنده لینک پرداخت که معتبر باشد، که امن ترین آن ها درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است، یک لینک پرداخت دریافت می کنید و آن لینک را دراختیار کسی که قرار است برای شما پول واریز کند قرار می دهید. مزیت پرداخت از طریق لینک پرداخت نسبت به روش کارت به کارت اینترنتی این است که پرداخت کننده نیاز نیست که اپلیکیشنی نصب کند و یا این که حتی لازم نیست 16 رقم شماره کارت شما را خودش وارد کند و فقط کافی است که به اینترنت وصل شود و با یک کلیک لینک پرداخت را باز کند و پرداخت را انجام دهد. در ضمن در این روش شما دیگر اطلاعات حساب یا کارت بانکی خود را برای واریز کننده یا مشتری خود ارسال نمی کنید و به هم دلیل امنیت شما بالاتر می رود.
انتقال وجه از طریق کد کیو آر ( QR Code )
بیشتر بدانید: استفاده از کد کیوآر به جای کارتخوان
کد کیو آر یک کد رمز نگاری شده است که مشتریان شما به وسیله اسکن کننده هائی که بر روی تلفن همراه هوشمند خود دارند آن را اسکن می کنند و بعد از باز شدن صفحه پرداخت، انتقال وجه را انجام می دهند. شما برای دریافت کیوآر کد نیز می توانید به سایت درگاه پرداخت سیزپی مراجعه کنید و با ثبت نام در سایت سیزپی و احراز هویت به سرعت و سهولت صاحب یک QR Code شوید. برای مراجعه به وب سایت درگاه پرداخت سیزپی کافی است عبارت درگاه پرداخت سیزپی را در موتور جستجوی Google سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه کلیک نمائید.
درگاه پرداخت اینترنتی
اگر کسب و کار شما آنلاین است و فروشگاه اینترنتی دارید، بهتر است تا دیر نشده در سایت امن درگاه پرداخت سیزپی، ثبت نام کنید و درگاه پرداخت مستقیم خود را دریافت کنید و شماره کارت خود را که اصلا جلوه ی خوبی ندارد را از سایت خود حذف کنید.
برای گرفتن درگاه پرداخت مانند دریافت کد کیو آر کافیست که به صورت اینترنتی با مدارک مورد نیاز در سایت سیزپی ثبت نام نمایید و احراز هویت شوید و اگر در حین ثبت نام به مشکلی بر خوردید یا نیاز به راهنمایی داشتید با کارشناسان پشتیبانی سایت درگاه پرداخت سیزپی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی سیزپی در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگوئی به شما می باشد.

یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.