نحوه ساخت درگاه پرداخت

نحوه ساخت درگاه پرداخت

 با رشد و فراگیر شدن تجارت الکترونیک افراد تمایل دارند که ایده های خود را به صورت یک کسب و کار آنلاین به اجرا درآورند.خیلی از افرادی که در حال استارت زدن و شروع یک کسب وکار اینترنتی هستند در رابطه با اینکه چطور فرآیند پرداخت آنلاین را در سایت خود اجرایی و آن را مدیریت کنند سوال هایی دارند، اولین قدم برای اینکه بتوان از قابلیت پرداخت آنلاین برای کاربران و مشتریان خود بهره مند شد این است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی اقدام کنید.

با اتصال سایت خود به درگاه پرداخت، می توانید وجه محصولات و خدماتی را که در فروشگاه اینترنتی ارائه می دهید را از مشتریان خود آنلاین دریافت کنید و نیازی به انجام کارت به کارت یا استفاده از دستگاه POS ندارید.

خواندن این مطلب به تمامی صاحبان کسب و کار های اینترنتی، صاحبان سایت های تجاری و تمام موسساتی که در بستر وب فعالیت می کنند پیشنهاد می شود.


 

نحوه ساخت و دریافت درگاه پرداخت سیزپی

 

در 4 قدم می توان درگاه پرداخت خود را ایجاد کنید و آن را در کمترین زمان دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : دریافت درگاه پرداخت

1.ثبت نام:

در ابتدا کافیست که با کلیک بر روی گزینه عضویت در سایت درگاه پرداخت سیزپی ثبت نام را انجام دهید. پس از تکمیل کردن اطلاعات خواسته شده و وارد کردن کد اعتبار سنجی ثبت نام اولیه شما انجام می شود.

2.ساخت درگاه:

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز ورود، به حساب کاربری خود وارد می شوید. در قسمت داشبورد پنل کاربری خود که در سمت راست قرار دارد بر روی گزینه درخواست درگاه مستقیم کلیک کنید سپس اطلاعات فردی، اطلاعات تماس و آپلود مدارک (تصویر شناسنامه و کارت ملی) را انجام دهید. همچنین شما باید اطلاعات بانکی شامل شماره حساب و شماره شبا خود و آدرس سایت خود را ثبت نمایید.

3.احراز هویت و بررسی درخواست شما توسط کارشناسان:

در این مرحله ثبت نام شما به پایان رسیده است و شما به جمع بزرگ سیزپی وارد شده اید. کارشناسان ما با مشاهده و بررسی مدارک و سایت شما، درخواستتان را برای تایید نهایی به شاپرک ارسال می کنند.

4.اتصال به سیزپی:

در این مرحله کافی است که به بخش مستندات سایت رفته و افزونه یا پلاگین سازگار و مرتبط با زبان برنامه نویسی سایت خود را  انتخاب کنید، آن را دانلود کنید و روی سایت خود نصب نمایید و کلید های درگاه که در حساب کاربری خود می باشد را کپی کرده و در افزونه تنظیم نمایید. هم اکنون درگاه پرداخت سایت شما راه اندازی شد و منتظر تراکنش های انجام شده از جانب مشتریان خود باشید.

سیزپی، افزونه و پلاگین های متعددی در اختیار شما پذیرندگان قرار می دهد. از نمونه افزونه های موجود می توان به وردپرس، ووکامرس، فریر، اوپن کارت، پرستا شاپ، whmcs ،PHP و افزونه های دیگر اشاره کرد.

 

پروسه ثبت نام و فعال سازی درگاه کمتر از 24 ساعت به طول می انجامد و سیزپی به شما صاحبان کسب و کار های آنلاین در سریع ترین زمان ممکن خدمات درگاه پرداخت، با قابلیت ها و امکانات متعدد را به شما ارائه می دهد.

حتما بخوانید: چرا درگاه پرداخت سیزپی؟

همین الان شروع کنید...


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.