دریافت درگاه پرداخت

دریافت درگاه پرداخت

درگاه پرداخت تسهیل کننده ی فرآیند انتقال وجه از طریق تبادل اطلاعات بانکی به وسیله ی یک درگاه پرداخت (وب سایت، موبایل و ..) و بانک است. شاید شما هم برای وب سایت، اپلیکیشن یا فروشگاه آنلاین خود دنبال یک درگاه پرداخت هستید. در این مطلب به شما می گوییم که چکونه در سریع ترین زمان یک درگاه پرداخت امن و بدون قطعی داشته باشید.

خیلی از افراد تمایل دارند که مستقیما به بانک ها درخواست ثبت درگاه پرداخت خود را ارسال کنند و از چند بانک مختلف درگاه پرداخت داشته باشند تا در شرایطی که یکی از درگاه پرداخت ها به علت مشکلات سروری قطع شد، مشتریان از بقیه درگاه های موجود در سایت پرداخت آنلاین خود را انجام دهند. اما راهکار بهتری هم هست، آن هم استفاده از درگاه پرداخت سیزپی است که همزمان درگاه پرداخت 4 بانک را برای شما فعال می کند.

یک درگاه پرداخت امن و همیشه پایدار به جای چند درگاه پرداخت. به نظر شما این راهکار بهتر نیست؟

در کمتر از یک روز می توانید درگاه پرداخت دریافت کنید بدین صورت:

در سایت درگاه پرداخت اینترنتی به نشانی https://sizpay.ir  ثبت نام کنید و با ورود به پنل کاربری خود، درگاه پرداخت مخصوص کسب و کار خود را ایجاد نمایید. در لینک زیر مراحل ایجاد درگاه پرداخت به صورت کامل و قدم به قدم توضیح داده شده است.

راهنمای ایجاد درگاه پرداخت

 

شما می توانید به دو صورت حقیقی و حقوقی ثبت نام کنید، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اشخاص حقیقی فقط تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه و در اشخاص حقوقی تصویر کارت ملی و شناسنامه صاحبان امضا، تصویر آگهی آخرین تغییرات روزنامه رسمی و آگهی تاسیس شرکت لازم می باشد. سیزپی همچنین برای مشاغلی که در شبکه های اجتماعی کار می کنند درگاه پرداخت مخصوص به آن ها را ارائه می دهد. یک درگاه پرداخت اختصاصی همراه با نمایش لوگو، نام فروشگاه و آدرس وب سایت کسب و کار شما. درگاه پرداخت اختصاصی هیج فرقی با درگاهی که مستقیم از بانک گرفته می شود، ندارد زیرا در صفحه پرداخت هیج اسم و اثری از سیزپی نیست.

در ادامه برای مطمئن تر شدن شما به اینکه درگاه پرداخت سیزپی بهترین انتخاب است برای شما مزایای سیزپی ذکر می شود.

  • برخورداری از استانداردهای امنیتی برای انجام تراكنش‌های مالی
  • ‌ارائه راهکارهای خاص و شخصی سازی شده پرداخت و درگاه پرداخت به مشتریان
  • قابلیت تسهیم وجوه و تسویه مبلغ تراکنش در حساب های مختلف
  • امكان مدیریت تراكنش ها و دریافت گزارشات در پنل کاربری
  • امکان برقراری ارتباط با کارشناسان به صورت تلفنی، آنلاین و از طریق تیکت در هفت روز هفته
  • ساده شدن فرایند خرید
  • افزایش سرعت در پرداخت و انجام تراکنش ها
  • امکان ایجاد فاکتور آنلاین و ارسال به مشتریان 
  • ارائه بیشترین خدمات و دریافت کمترین کارمزد

 

پس برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی اقدام نمایید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.