معرفی درگاه پرداخت خوب

معرفی درگاه پرداخت خوب

همه گیری کووید- 19 در کنار همه تهدیدها و آسیبهای اقتصادی، فرصتهایی را در بخشهایی از اقتصادها به ویژه اقتصاد دیجیتال به همراه داشته است، حوزه پرداخت نیز یکی از این بخش ها می باشد که بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و باعث رشد استفاده از درگاه پرداخت در مبادلات مالی شد. اما از سویی انتخاب درگاه پرداخت متناسب با کسب و کار اهمیت ویژه ای داشته و در اینجا سعی خواهیم کرد با معرفی درگاه پرداخت سیزپی در یک انتخاب عاقلانه کمک حال شما باشیم. درگاه پرداخت سیزپی یک درگاه با خدمات فراوان و به روز است که در سال های اخیر توانسته سهم خوبی از بازار داشته باشد و این مهم به دلیل خدمات آن است در زیر به ویژگی های درگاه پرداخت سیزپی اشاره خواهیم کرد:

استفاده از درگاه پرداخت سیزپی هیچ محدودیتی ندارد و اینطور نیست که حتما صاحب یک سایت باشید پس اگر مراودات مالی شخصی دارید می توانید از لینک پرداخت شخصی استفاده کنید که جایگزین مناسب روش کارت به کارت است. با توجه به هزینه های بالای کارت به کارت در شبکه بانکی و مقایسه کارمزد این دو، می توانید حدس بزنید کدام روش به صرفه تر است؟

در شبکه بانکی به ازای یک میلیون 600 تومان کارمزد پرداخت می کنید حال به ازای هر یک میلیون 240 تومان اضافه خواهد شد. در حالیکه کارمزد سیزپی حتی در 50 میلیون تومان هم همان هزار تومان احتساب خواهد شد. درگاه پرداخت سیزپی قابلیت شخصی سازی دارد یعنی اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار بخواهید در صفحه پرداخت نام و نشان فروشگاهتان نمایش داده شود به آسانی می توانید این کار را انجام دهید. درگاه خوب درگاهی است که دارای تیم پشتیبانی قوی باشد و بتوان در مواقع لزوم به ایشان دست پیدا کرد، تیم پشتیبانی سیزپی در هر ساعت از شبانه روز و از طریق راه های ارتباطی خاص مجموعه در دسترس پذیرندگان بوده و می توانند مشکلات و سوالات خود را مطرح کنند. اما از سویی دیگر سوئیچینگ هوشمند سیزپی احتمال هر گونه قطعی را کم می کند و در صورت قطعی هر درگاه پرداخت اینترنتی، به صورت خودکار روی دیگری سوئیچ می شود به این قابلیت سوئیچینگ هوشمند می گویند.

از آن جا که سیزپی یک شرکت فعال در زمینه نرم افزارهای بانکداری بوده است از زیرساخت های قوی بهره می برد. مدل تسویه این درگاه هم کاملا نوین بوده و همراه با قدرت انتخاب است، اگر بخواهید تا فرمان تسویه را خود به دست بگیرید می توانید با فعالسازی کیف پول الکترونیک سیزپی در زمان دلخواه، مقادیر دلخواه از کیف پول برداشت کنید. خوبی دیگر این درگاه فعالسازی سریع درگاه است اینکه بتوانید حداکثر یک روزه و حداقل دو ساعته درگاه بگیرید برایتان تعجب آور خواهد بود اما خب انجام می شود. سرعت عمل در سیزپی حرف اول را می زند.

از ویژگی های دیگر سیزپی چابکی این شرکت در پیاده سازی امکاناتی است که مد نظر مشتری می باشد. پس اگر قابلیت خاصی مدنظر دارید شک نکنید سیزپی در این مسیر یاری گر شما خواهد بود.

در ضمن سیستم افیلیت مارکتینگ سیزپی نیز زمینه ای را برای درآمد زایی ایجاد کرده است پس با معرفی مشتری به کسب درآمد بپردازید.

بیشتر بخوانید : گرفتن درگاه پرداخت 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.