سایت کارت به کارت

سایت کارت به کارت

درگذشته برای این که بتوانیم به علت های مختلف اعم از خرید، پرداخت قبوض و هر دلیل دیگری پولی را از حساب بانکی خود به حساب فرد دیگری انتقال دهیم روش های زیادی وجود نداشت و تنها روش آن استفاده از دستگاه خودپرداز ATM بود که آن هم همچون امروزه فراوان نبود که شما در هر نقطه ای از شهر مانند مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای و ... آن ها را ببینید و دسترسی داشته باشید و فقط دسترسی به دستگاه های خودپرداز در شعب بانک ها امکان پذیر بود.
امروزه ما گزینه های بیشتری برای انتقال وجه از کارتی به کارت دیگر داریم که می شود آن ها را به صورت زیر دسته بندی کرد:
کارت به کارت از طریق خودپرداز های مختلف 
کارت به کارت از طریق اپلیکیشن ها و همراه بانک های گوناگون
کارت به کارت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی 


بیشتر بدانید: کارت به کارت بدون اپلیکیشن 

کارت به کارت از طریق خودپرداز های مختلف   

در ابتدا خواندید که کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز یکی از اولین روش های انتقال وجه به کارت دیگران است و همان طور که تقریبا همه ما این کار را تا کنون انجام داده ایم کاملا در جریان هستیم که برای این که عملیات کارت به کارت را با ATM  بخواهیم انجام دهیم نیاز است که به خیابان برویم و سپس به نزدیک ترین دستگاه خودپراز مراجعه کنیم و با تحویل کارت بانکی مان به دستگاه و وارد کردن رمز چهار رقمی و زبان مورد نظرمان انتقال وجه را انجام دهیم.

کارت به کارت از طریق اپلیکیشن ها و همراه بانک های گوناگون  

در روش کارت به کارت با اپلیکیشن یا همراه بانک شما نیازی نیست که به مکانی خاصی مراجعه کنید و یا در زمان معینی عملیات انتقال وجه را انجام دهید و فقط مهم است که به شبکه جهانی اینترنت دسترسی داشته باشید اما نیاز است که حتما یک بار به شعبه بانکی که در آن حساب دارید مراجعه کنید وفرم های مربوط به درخواست استفاده از همراه بانک را تکمیل نمایید تا به شما اجازه نصب اپلیکیشن، رمز های ورود و اتصال به حساب را بدهند.
لازم به ذکر است که اکثر همراه بانک ها آن طور که به خوبی روی موبایل های اندروید کار می کنند، روی موبایل هایی که سیستم عاملشان ios است کار نمی کنند.

کارت به کارت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی   

کارت به کارت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی یک روش نوین انتقال وجه است که در سال های اخیر توجه خیلی از افراد به خصوص صاحبان کسب و کارهایی که مدام نیاز است که به مشتریان خود شماره کارت بدهند را به خود جلب کرده است. 
در روش انتقال وجه از طریق درگاه پرداخت اصلا اهمیتی ندارد که کارت مبدا از چه بانکی باشد و نیاز به نصب اپلیکیشن پرداخت و همراه بانک ندارید و اگر شما دنبال سایت کارت به کارت هستید قطعا منظورتان از سایت کارت به کارت همین است که بتوانید بدون نیاز به نصب برنامه ای انتقال وجه انجام دهید. 
اگر درگاه پرداخت بر روی سایت قرار گرفته باشد فقط نیاز است که هنگام ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی دلخواه خود گزینه پرداخت از طریق درگاه پرداخت را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به صفحه پرداخت اطلاعاتی را که از شما خواسته شده است را تکمیل نمایید. (مانند: شماره 16 رقمی روی کارت، CVV2، تاریخ انقضا و...)


بیشتر بدانید: نحوه پرداخت اینترنتی 


ممکن است درگاه پرداخت بر روی سایت نباشد و یک لینک پرداخت یا فاکتور آنلاین برای شما ارسال شود تا شما انتقال وجه را انجام دهید.
در این صورت نیاز است که روی لینک کلیک کنید، لینک پرداخت را باز کنید تا برای شما یک صفحه پرداخت باز شود و دقیقا همان اطلاعاتی را که در حین پرداخت با درگاه پرداخت سایت تکمیل می کنید را تکمیل کنید و سپس رمز پویا را وارد نمایید و تایید کنید تا انتقال وجه به کارت مقصد انجام شود.
توجه داشته باشید که هر لینک پرداخت مستقیم به شبای مقصد وصل است و شما به جای کارت به کارت معمولی به راحتی می توانید از این روش استفاده کنید.
اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید که روزانه به مشتری های زیادی شماره کارت می دهید، می توانید از این پس از لینک پرداخت سیزپی استفاده نمایید تا دیگر نیاز نباشد که شماره کارت خود را به دیگران بدهید.


بیشتر بدانید: لینک پرداخت


سیزپی ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی با بیشترین امکانات است و شما برای سایت و اپلیکیشن خود می توانید از درگاه پرداخت سیزپی با بهترین شیوه خدمات رسانی و پشتیبانی 24 ساعته استفاده نمایید.

نحوه اخذ درگاه پرداخت 

برای اخذ درگاه پرداخت سیزپی کافیست که از طریق سایت این درگاه پرداخت اقدام نمایید و نیازی به مراجعه حضوری نیست و اگر در حین ثبت نام نیاز به راهنمایی داشتید با پشتیبان های درگاه پرداخت سیزپی می توانید تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.