درگاه پرداخت بدون کارمزد

درگاه پرداخت بدون کارمزد

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با الگوهای کارمزدی درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی آشنا شویم. سیزپی سعی کرده است با ارائه مدلهای مختلف اخذ کارمزد برای تمامی کسب و کارها جذاب و به صرفه باشد. برای شروع بهتر است بدانیم که درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی کمترین کارمزد را در میان پرداختیاران از پذیرندگان خود دریافت می کند. این مبلغ به طور معمول یک درصد مبلغ تراکنش تا سقف 1000 تومان می باشد. از آنجائیکه کارشناسان واحد توسعه بازار در سیزپی همواره مشغول رصد کردن فعالیت کسب و کارها و دغدغه های آنها می باشند از اینرو مدل های مختلفی برای دریافت کارمزد پیشنهاد داده اند که در آن شرایط و سلیقه های اکثر فعالین اقتصادی در فضای کسب و کار اینترنتی در نظر گرفته شده است . در ادامه و به صورت خلاصه این طرح ها آورده شده است.

سیزپی ؛ کم کارمزدترین درگاه پرداخت اینترنتی در شبکه پرداخت اینترنتی کشور جهت دریافت درگاه پرداخت روی لینک کلیک نمائید.

طرح عمومی :

در این طرح به ازاء انجام هر تراکنش موفق 1 درصد مبلغ تراکنش تا سقف 1000 تومان کارمزد دریافت می شود. لازم به توضیح است از امکانات خاصی که سیزپی در اختیار پذیرندگان پشتیبانی شده خود قرار می دهد و در تمام طرح های کارمزدی نیز امکان استفاده از آن مهیا می باشد، نحوه پرداخت کارمزد است. بدین معنی که پذیرنده می تواند انتخاب نماید که کارمزد را خودش متقبل شود یا بر عهده پرداخت کننده باشد.

سیزپی ؛ ارائه کننده درگاه پرداخت اینترنتی با قابلیت انتخاب نحوه پرداخت کارمزد جهت گرفتن درگاه پرداخت روی لینک کلیک نمائید.

طرح حامی :

همانطور که از نام طرح نیز مشخص است این طرح در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا توسط سیزپی ارائه شده است. چنانچه مبلغ تراکنش ها کمتر از 5،000 تومان و تعداد تراکنش کمتر از 30 عدد در ماه باشد، این کسب و کار مشمول پرداخت کارمزد نخواهد بود. جا دارد از این فرصت استفاده تا این مطلب بیان گردد، اگر کسب و کاری نوپا بوده ولی خارج از الگوی مذکور باشد می تواند با ثبت تیکت از طریق پنل کاربری سیزپی خود و یا تماس با کارشناسان فروش سیزپی SIZPay شرایط کسب و کار خود را توضیح داده تا پس از بررسی طرح حامی برای ایشان نیز فعال گردد.

سیزپی ؛ حامی کسب و کارهای نوپا چنانچه تمایل به استفاده از طرح حامی را دارید برای ساخت درگاه پرداخت بر روی لینک کلیک نمائید.

طرح سلامت پرداخت  :

سیزپی برای حمایت کسب و کارها که دارای سفارشات تلفنی هستند، درشرایط شیوع ویروس کرونا و همچنین وجود مشکلات تحریمی در تامین دستگاه کارتخوان سیار خدمات کارتخوان مجازی یا همان فاکتور آنلاین را ارائه کرده است. کارمزد در نظر گرفته شده برای استفاده از سرویس کارتخوان سیار 1 درصد مبلغ تراکنش  تا سقف 400 تومان می باشد.

سیزپی ؛ ارائه کننده سرویس پرداخت درمحل برای دریافت کارتخوان مجازی و ایجاد درگاه پرداخت بر روی لینک کلیلک نمائید.

 طرح کلان :

این طرح برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که کسب و کار آنها در روز بیش از 100 تراکنش موفق داشته باشد، در اینصورت پس ثبت تیکت یا تماس با کارشناسان فروش سیزپی نظر آنها دریافت و پس از بررسی و توافق، کارمزد مورد نظر آنها در سیستم اعمال خواهد شد.

سیزپی ؛ همراه و درکنار کسب و کارهای بزرگ ارائه دهنده راهکارهای جامع پرداخت نقدی ، پرداخت اعتباری ، کیف پول و تسویه

درگاه پرداخت رایگان سیزپی

 

طرح نیکوکاری  :

تیم درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی، به منظور مشارکت در امور خیریه، و حمایت از خیرین کلیه خدمات درگاه پرداخت خود را بصورت رایگان در اختیار موسسات خیریه قرار می دهد.

سیزپی ؛ درگاه پرداخت بدون کارمزد

 

در پایان این نوشتار لازم است به این مطلب اشاره کنیم که بخش اعظمی از کارمزد دریافت شده توسط سیزپی صرف توسعه زیر ساختها، ارائه سرویس ها و خدمات نوین و با کیفیت بالا به هموطنان می گردد.

سیزپی ؛ به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.