درگاه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت آنلاین

در دنیای مدرن امروزی دیگر کمتر افرادی هستند که همیشه وقت خرید رفتن و حضوری تهیه کردن کالا ها و خوراکی های مایحتاج خود را داشته باشند و از این رو خرید های اینترنتی و برخط رشد چشم گیری داشته است. 
افراد زیادی هستند که دیگر زمانی که به کالا یا مواد غذایی خاصی نیاز دارند، لباس های بیرونی شان را نمی پوشند و در گرما ی تابستان و سرما ی زمستان آماده رفتن به خرید حضوری نمی شوند و بالعکس با همان لباس هایی که در خانه می پوشند روی مبل راحتی شان لم می دهند و با موبایل هوشمند یا لپ تاپ شان خرید های خود را انجام می دهند و به صورت آنی از طریق درگاه پرداخت تسویه می کنند یا از گزینه پرداخت در محل استفاده می کنند.


بیشتر بدانید: نکات مهم هنگام خرید اینترنتی


طبق آماری که در دست است بعد از وقوع همه گیری ویروس کرونا ، افراد بیشتر تمایل دارند که هنگام خرید اینترنتی از "درگاه پرداخت" استفاده کنند تا اینکه گزینه پرداخت در محل را انتخاب نمایند و با کارت و دستگاه کارت خوان تماس فیزیکی برقرار کنند.
اگر شما نیز به عنوان صاحب یک کسب و کار مستقل، فروش اینترنتی دارید و تا کنون گزینه پرداخت آنلاین را برای مشتری های خود فعال نکرده اید، همین حالا دست به کار شوید و برای راحتی و رضایتمندی مشتری های خودتان که منجر به فروش بیشتر محصولات شما می شود اقدام به اخذ درگاه پرداخت آنلاین نمایید.


بیشتر بدانید: انتقال وجه اینترنتی


در حال حاضر در ایران چندین درگاه پراخت وجود دارد که بهترین و معتبر ترین آنها درگاه پرداخت امن سیزپی است. درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر امن بود که مهم ترین اولویت برای انتخاب درگاه پرداخت است بهترین و بیشترین خدمات را در بین درگاه پرداخت های ایرانی دیگر دارد و با این حال کم ترین کارمزد هم روی تراکنش ها کسر می کند.
اگر شما تصمیم خود را برای گرفتن درگاه پرداخت قطعی کرده اید به شما پیشنهاد می شود که از درگاه پرداخت سیزپی در کم ترین زمان ممکن درگاه اخذ نمایید.


نحوه اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی


برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی و استفاده از خدمات آن کافی است که وارد موتور جست و جو google شوید و عبارت " درگاه پرداخت سیزپی " را جست و جو کنید تا وارد سایت sizpay.ir شوید و سپس  بعد از پذیرفتن قوانین و مقررات وب سایت درگاه پرداخت سیزپی ثبت نام را به صورت اینترنتی آغاز نمایید و اطلاعات و مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید. 
ثبت نام کردن برای اخذ درگاه پرداخت سیزپی بسیار آسان است ولیکن با این وجود باز هم اگر شما در هر قسمت از ثبت نام برایتان سئوال پیش آمد و یا اینکه نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید از طریق تیکت پشتیبانی به صورت آنلاین با پشتیبان های سیزپی صحبت کنید و یا حتی از طریق شماره تماس های روی سایت با پشتیبانی در هر ساعت از شبانه روز تماس تلفنی برقرار کنید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.