جایگزین کارت به کارت با کد دستوری

جایگزین کارت به کارت با کد دستوری

اگر صاحب کسب و کاری هستید و به راحتی مشتری های خودتان بسیار اهمیت می دهید و همیشه به دنبال این هستید که مشتری ها زمانی که از شما خرید می کنند حس رضایتمندی و خوشنودی داشته باشند و همین امر موجب این شده باشد که شما به فکر فراهم کردن انواع و اقسام روش های اخذ وجه باشید و همه را در اختیار داشته باشید تا آن ها (مشتری های شما) زمانی که می خواهند پولی بابت کالا ها و خدمات شما پرداخت کنند حق انتخاب داشته باشند و از هر روشی که برایشان راحت تر است پرداخت را انجام دهند، تا پایان این مطلب را بخوانید.


بیشتر بدانید: کیوآر کد رقیب دستگاه پوز


امروزه در سراسر دنیا روش های گوناگون زیادی هستند برای این که مشتری ها یعنی افرادی که محصولاتی را خریداری می کنند بتوانند به راحتی مبالغ صورت حساب های خود را پرداخت و تسویه کنند. 


کارت به کارت 


انتقال وجه کارت به کارت اشکال گوناگونی دارد و فقط به وسیلهء دستگاه خود پرداز انجام نمی شود. یکی از یکی از روش های پرداخت کارت به کارت در سراسر جهان درحال حاضر کد های دستوری هستند و افراد با شماره گیری کد دستوری و وارد کردن اطلاعات بانکی شان پرداخت صورت حساب های خود را انجام می دهند.
در سال های اخیر به لطف تیم های فناوری اطلاعات و بانک ها روش های پرداخت وجه بیشتر و آسان تر شده است و استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی که می شود گفت یکی از روش های نوین  پرداخت وجه است و بسیار کار انتقال وجه را آسان نموده است رونق یافته است. که در ادامه بیشتر به مزایای استفاده از درگاه پرداخت اشاره خواهیم کرد.


مزایای درگاه پرداخت


1- امکان صدور فاکتور آنلاین برای سفارشات تلفنی
2- گزارش گیری از تراکنش های انجام شده
3- ساخت کیوآر کد درگاه پرداخت
4- امکان راه اندازی در اپلیکیشن های موبایلی و در وب سایت
5- اتصال پایدار به چندین درگاه بانکی
6- قابل استفاده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام
7- لینک پرداخت ( در ادامه آمده است)


لینک پرداخت

 
لینک پرداخت یک روش بسیار مناسب برای اخذ وجوه از مشتری ها است که بسیار امن تر از کد های دستوری است! 
به وفور دیده می شود که هنگام استفاده از کد دستوری اطلاعات بانکی و مشخصات افراد بدون اینکه گزینه ای را انتخاب کنند ثبت می شود و این امر زمانی خطرناک است که افراد با رمز دوم ثابت پرداخت را انجام دهند به جای این که از رمز پویا استفاده کنند! پس اگر شما به عنوان یک فروشنده کالا یا خدمات به فکر امنیت اطلاعات بانکی و مالی مشتریانتان در فرآیند پرداخت هستید، همین حالا درخواست لینک پرداخت بدهید تا مشتری های شما دیگر در خطر نباشند.


بیشتر بدانید: بحث داغ رمز دوم یکبار مصرف


لینک پرداخت لینکی است که، زمانی که مشتری های شما روی آن کلیک می کنند وارد یک صفحه پرداخت درگاه بانکی می شوند و با توجه به نماد شاپرک در بالای آن صفحه می توانند متوجه شوند که این پرداخت یک پرداخت امن و بی خطر است.

نحوه دریافت لینک پرداخت 


برای گرفتن لینک پرداخت سیزپی کافی است که در مرورگر google درگاه پرداخت سیزپی را جست و جو نمایید و سپس ثبت نام کنید تا احراز هویت شوید و بتوانید از لینک پرداخت و دیگر خدمات آن استفاده نمایید. 
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.