بهبود فروش فروشگاه اینستاگرام و راهکار های آن

بهبود فروش فروشگاه اینستاگرام و راهکار های آن

امروزه اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی پرقدرت تبدیل شده است و بسیاری از افراد از طریق این شبکه اجتماعی درآمد زایی می کنند. استفاده از اینستاگرام فرصت خوبی برای فروش بیشتر و افزایش بازدید کنندگان وب سایت می باشد. برای دست یابی به این هدف، شما به برنامه ها و اپلیکیشن های مناسب برای کمک به مدیریت پست های خود با محتوای جذاب نیاز دارید.

آیا شما دوست دارید فروشگاه و برند خود را در اینستاگرام بهتر کنید؟ از راهکارها و ابزارهایی که در ادامه گفته می شود استفاده کنید تا تاثیر آن را در افزایش بازدید کنندگان، دنبال کنندگان ( فالوورها ) و در نتیجه افزایش فروش خود ببنید.

 

1.جذاب کردن محتوای بصری برای اینستاگرام _  InstaSize

از این برنامه ویرایش عکس استفاده کنید تا عکس ها و فیلم های شما به خوبی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی قرار بگیرند. اپلیکیشن InstaSize ( اینستا سایز) که برای ios و Android موجود است، به شما این امکان را می دهد که ابعاد مناسبی برای محتوای خود ایجاد کنید. همچنین این نرم افزار به شما کمک می کند تا پست های خود را با انتخاب از بین فیلترها، پس زمینه و رنگ های مختلف ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید.

2.ویرایش ویدئو ­­ها برای افزایش میزان تعامل مخاطبین با محتوا _ Magisto by Vimeo

پست های خود را سرگرم کننده تر کنید و ویدئو هایی به مخاطبین خود ارائه دهید که با ان ها درگیر شوند. زیرا که پیج هایی که اینگیجمنت ریت (Engagement Rate) یا همان نرخ تعامل بالایی دارند در قسمت اکسپلور اینستاگرام قرار می گیرند و افراد بیشتر این پست ها را مشاهده می کنند.

این نرخ نشان می دهد که کاربران تا چه میزان با یک پست یا یک صفحه ارتباط برقرار کرده اند و برای تعیین نرخ تعامل فرمولی برای تعیین این نرخ وجود دارد که فاکتور های تعداد لایک، تعداد فالوور، به اشتراک گذاری مطالب و... دخیل هستند.

Magisto by Vimeo یک ویرایشگر ویدئو به صورت هوشمند است که می توان ویدئو ها را به سبک حرفه ای متناسب با برند شما ویرایش کرد و در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته شود.

3.پست ها و محتوای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید_ Repost

یک راه مناسب و عالی برای برقراری ارتباط با سایر اینفلوئنسرها و برند ها، به اشتراک گذاشتن محتوای آن ها یا همان Repost است. این برنامه هوشمند به شما کمک می کند تا عکس ها و فیلم های کاربران را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و حتی به شما این امکان را می دهد لینک هایی را از طریق کد های  QR وارد کنید.

4.چند تصویر را کنار هم قرار دهید _ Photo Collage Montage Maker

Photo Collage Montage Maker به شما این امکان را می دهد که چندین عکس را با چندین سبک قاب مختلف انتخاب کنید و تصاویر حرفه ای را به پست های خود اضافه کنید. با این برنامه موبایل ساده، پست های خود را برجسته و جذاب تر کنید.

 

حتما بخوانید: خرید و پرداخت متفاوت از اینستاگرام

 

با رعایت این نکات و ابزار ها به راحتی برند و پیج خود را در اینستاگرام مطرح می کنید. همین الان دست به کار شوید و امتحان کنید.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.