فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین

فروش چیست؟ تعاریف متعددی برای فروش وجود دارد. فروش فرآیند به توافق رسیدن بین خریدار و فروشنده بر سر یک نوع کالا یا خدمت است. قبلا فروش به معنای کسب درآمد بود اما کم کم معنای فروش با مشتری شکل گرفت و فروشندگان حرفه ای و موفق خیلی زود به این نتیجه رسیدند که باید یک رابطه بلند مدت با مشتری داشته باشند.

در روش سنتی انجام عملیات فروش نیازمند حضور خریدار در محل فروشنده بود اما با پیشرفت روش های فروش و افزایش سطح انتظارات خریداران، روش های آنلاین به عنوان سبکی نو ایجاد شدند و باعث شد تا قدرت انتخاب خریدار بیشتر شود، قدرت چانه زنی مشتری بیشتر شود حتی باعث شد رقبا در جهت بهبود کیفیت محصولات خود برآیند چرا که تجربه تلخ در خرید باعث عدم مراجعه مجدد مشتری می شود.

روش آنلاین فروش

به این معنی است که صاحب کسب و کار نسبت به راه اندازی یک سایت یا یک پیج در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی مجازی اقدام می کند و محصولات خود را در صفحه اینترنت در معرض نمایش خریداران در سراسر دنیا قرار می دهد و این گونه بدون محدودیت زمانی و مکانی می تواند به فروش کالا و خدمات خود اقدام کند.

آگاهی از روش های سرعت بخشی به فروش آنلاین

بر عکس روش سنتی که نیازمندی های خاص خود مانند بازاریابی حضوری، پخش تراکت و ... را داشت در روش آنلاین باید با روش هایی که می توانید سایت خود را در معرض دید قرار دهید آشنا شوید. مثلا باید بدانید سئو چیست؟ انواع روش های تبلیغات آنلاین کدامند؟ ایمیل مارکتینگ چیست؟ با پیاده سازی صحیح و مداوم هر یک از روش های ذکر شده این قدرت را خواهید داشت تا مشتریان بیشتری جذب کنید و به یکی از رهبران بازار تبدیل شوید.

گذار از روش پرداخت سنتی به روش پرداخت اینترنتی

به موازات رشد روش های فروش، راهکارهای دریافت وجوه حاصل از فروش نیز دچار تغییر و دگرگونی شده است. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی هم در سایت های فروشگاهی هم در پیج های اینستاگرامی قابلیت استفاده را دارد. اگر در اینستاگرام فعال هستید باید بتوانید پیج خود را تبدیل به یک فروشگاه کنید همین که بتوانید به جای ارسال شماره کارت از درگاه پرداخت اینترنتی اختصاصی پیج خود استفاده کنید حس اعتماد در مشتری شکل می گیرد، همینطور شما به عنوان فروشنده نگران فیش های تقلبی نخواهید بود چرا که با کمک نرم افزارهای مختلف امکان ایجاد رسید تقلبی وجود دارد.پس زود دست بکار شوید اگر سایت فروشگاهی دارید درگاه پرداخت شخصی خود را در سیزپی بسازید و اگر در شبکه های اجتماعی مجازی به فروش کالا و خدمات مشغول هستید لینک پرداخت را در سیزپی ایجاد  کنید تا به کسب و کار خود هویت بخشید.

بیشتر بدانید : فروشگاه اینترنتی چیست ؟


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.