همکاری سیزپی و طراحان سایت

همکاری سیزپی و طراحان سایت

همان طور که می دانید طراحان سایت همیشه به دنبال انتخاب یک درگاه پرداخت هستند که اولا بتوانند با نیروی پشتیبان درگاه در ارتباط مستقیم باشند و ثانیا در کمترین زمان درگاه را دریافت کنند. معمولا کسانی که به سراغ طراحان سایت و برنامه نویسان می روند صفر تا صد کار از طراحی سایت و برنامه نویسی آن گرفته تا گرفتن درگاه پرداخت را بر عهده طراح سایت می گذارند، در سیزپی شرایطی فراهم شده است تا طراحان سایت بدون دغدغه درگاه پرداخت اینترنتی را فعال نمایند و در اختیار مشتری خود قرار دهند.

اولا که شما به عنوان طراح سایت دارای یک لینک منحصر به فرد خواهید بود تا کلیه ثبت نامی ها را از طریق آن لینک انجام دهید. مزیت این لینک در امکان شناسایی مشتری های هر طراح سایت است تا به راحتی بتوان گزارش گرفت و اطلاعات را بررسی کرد.

دوم اینکه اگر به دنبال کسب درامد هستید می توانید با معرفی مشتری هایی که دارای تعداد تراکنش بالا هستند تا مادامی که این مشتری دارای تراکنش است درآمد داشته باشید. جذابیت این درآمد با بالا رفتن تعداد تراکنش ها نمود پیدا می کند.   

در حال حاضر تیم پشتیبانی سیزپی به دو بخش تقسیم می شود : بخش فروش و بخش فنی . در صورتی که در زمینه ثبت نام و روند دریافت درگاه پرداخت سیزپی سوال دارید با  بخش فروش می توانید در ارتباط باشید و اگر در مورد راه اندازی درگاه و افزونه ها و ماژول ها سوال دارید با بخش پشتیبانی فنی ارتباط بگیرید.  این تیم ها 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی می باشند. اما این گونه نیست که شما احتیاج داشته باشید تا همیشه با این بخش ها در ارتباط باشید چرا که روند ثبت نام و فعالسازی درگاه به قدری روان و آسان است که نیازی به پشتیبانی هم نخواهید داشت.

اما برای مرور هم که شده یک بار مراحل ثبت نام درگاه پرداخت را توضیح می دهیم:

ابتدا وارد بخش ثبت نام شده و نام کاربری و پسورد را انتخاب کنید، بعد از ثبت نام به بخش پنل کاربری منتقل خواهید شد در آنجا گزینه درخواست درگاه پرداخت را زده و اطلاعات هویتی و مکانی و آدرس سایت و کد رهگیری مالیاتی مشتری را وارد کنید و سپس منتظر تایید درگاه بمانید. همچنین می توانید با ارسال لینک ثبت نام خود به مشتریان، از ایشان بخواهید خودشان ثبت نام را انجام دهند، تیکت ها بهترین راه ارتباطی با سیزپی است که با ثبت تیکت مشتری به بهترین نحو راهنمایی شده و درگاهش را دریافت خواهد کرد.

برای آگاه شدن از انواع ماژول های پرداخت سیزپی می توانید به تب مستندات مراجعه کنید. Google

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.