سرویس دریافت و پرداخت پول

سرویس دریافت و پرداخت پول

دریافت و پرداخت پول از دوران سنتی خود گذر کرده و امروزه به کمک روش های نوین و دلخواه می توان نسبت به انجام نقل و انتقالات مالی اقدام کرد. یکی از این روش های نوین استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است. گرفتن درگاه پرداخت مستلزم داشتن سایت نبوده و هر کسی می تواند یک درگاه اختصاصی و شخصی داشته باشد که در مواقع لزوم به کمک آن و بدون محدودیت در سقف پرداخت پول، نسبت به دریافت مبالغ اقدام نماید.

سرویس دریافت و پرداخت وجه در سیزپی شامل خدمات مختلفی است که در زیر به آن ها خواهیم پرداخت:

1-لینک پرداخت شخصی، منظور از لینک پرداخت یک آدرس url  است که می تواند بسیار اختصاصی و با نام موردنظر شخص باشد. نمونه ای از لینک پرداخت me.sizpay.ir/kasrabuilding می باشد که مربوط به یک ساختمان است و جهت دریافت شارژ ساختمان ساخته شده است با باز کردن این لینک در مرورگر خود می توانید لینک پرداخت این ساختمان را مشاهده کنید. همان طور که می بینید نام لینک به صورت اختصاصی انتخاب شده است. با باز کردن این لینک توسط پرداخت کننده وجه یک فرم پرداخت باز می شود که با تکمیل قسمت های نام پرداخت کننده و شماره موبایل و مبلغ پرداختی به صفحه پرداخت شاپرکی منتقل شده و اطلاعات کارت بانکی را وارد می کند. در بخش گزارش های پنل سیزپی امکان گزارش گیری از اینکه پرداخت کننده چه شخصی بوده است وجود دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت درگاه پرداخت 

2-کیوآر کد درگاه پرداخت، نسل جدیدی از پرداخت ها است. این قابلیت با تبدیل درگاه پرداخت به یک کیوآر کد امکان به اشتراک گذاری آن از طریق شبکه های اجتماعی و پیامک را دارد و نیازی به ارسال آدرس لینک پرداخت نیست. با اسکن این کد به کمک گوشی همراه هوشمند فرد به صورت خودکار به صفحه پرداخت منتقل شده و مبلغ مورد نظر را واریز می کند.

3-کارتخوان مجازی، جایگزین امن دستگاه پوز سیار است. به این شکل که می توان لینک  مورد نظر را از طریق پیامک به شماره موبایل صاحب کارت پیامک کرد. این کارتخوان مجازی می تواند برای فروشندگانی مناسب باشد که دارای سفارشات تلفنی هستند. به جای  معطل شدن نیروی پیک موتوری در محل مشتری و مشکلات مربوط به کارتخوان ها مانند عدم آنتن دهی و تمام شدن باطری می توان هزینه سفارش را قبل از ارسال دریافت کرد، کار پیک موتوری فقط تحویل خواهد بود.

دقت داشته باشید سرویس دریافت و پرداخت وجه سیزپی در بازه زمانی 24 ساعته و طبق سیکل بانک مرکزی تسویه می شود پس اگر نیاز به دریافت فوری وجه دارید با آگاهی کامل اقدام کنید.

از سایر روش های انتقال وجه می توان به کارت به کارت، مراجعه به دستگاه خودپرداز، اینترنت بانک و موبایل بانک اشاره کرد.

 

مرتبط بخوانید: درخواست پول از طریق پیامک

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.