درگاه پرداخت بدون نیاز به اینماد

درگاه پرداخت بدون نیاز به اینماد

اولین سایت های ایرانی خیلی سال پیش بالا آمدند ولی اطلاعات دقیق از اینکه اولین سایت ایرانی فارسی زبان چه نام داشت و در چه سالی روی شبکه اینترنت آمد در دسترس نیست.
در آن زمان تقریبا نرم افزار های تحت وب هیچ قانونی نداشتند و هر کس هر کاری دلش می خواست می کرد. رفته رفته تعداد سایت های ایرانی زیاد شد و زمینه فروش و اطلاع رسانی و همچنین تبلیغات در بستر وب سایت های ایرانی ایجاد شد. 
همچنین با وجود پلیس سایبری (ابتدا سایبری بود و سپس فتا تاسیس شد) تخلفات و کلاهبرداری های اینترنتی رواج یافت و سپس قوانینی در استفاده از سایت های فروشگاهی وضع شد.
به دنبال قانون مشمول مالیات شدن کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه های اینترنتی، اینفلوئنسر ها، بلاگرها و...) در سال 1400 قانون استفاده از نماد تجارت الکترونیکی یا همان اینماد هم به صورت اجباری وضع شد. 

بیشتر بخوانید:  درگاه پرداخت بدون نماد اعتماد

یعنی درحال حاضر که در سال 1401 هستیم برای داشتن یک درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار اینترنتی مان باید نماد تجارت الکترونیکی که به طور مختصر به آن "اینماد" می گویند و کد مالیاتی داشته باشیم.
داشتن اینماد مزایایی دارد که باعث می شود شمار مشتریان و حتی فروش تان بیشتر شود زیرا این نماد را بعد از احراز هویت های لازم به کسب و کار های اینترنتی می دهند و افراد به همین دلیل زمانی که فروشگاه اینترنتی اینماد دارد بیشتر به آن اعتماد می کنند و خیلی از افراد اگر فروشگاهی نماد تجارت الکترونیکی را نداشته باشد از خریدشان صرف نظر می کنند.
خیلی از افرادی که صاحب کسب و کار اینترنتی هستند و در سال گذشته به اجبار و در آخرین فرصت ها فقط و فقط به دلیل قطع نشدن درگاه پرداخت شان کد مالیاتی گرفتند و اینماد نداشتند الان دچار چالش " اینماد " شده اند و اگر اینماد نگیرند "درگاه پرداخت" فروشگاه اینترنتی شان قطع می شود و کسب و کار و فروش آن ها دچار خلل می شود.
خوشبختانه گرفتن هیج کدام از این دو مانند چند سال پیش دشوار و زمان گیر نیست و اصلا هم نیازی نیست که به صورت حضوری به شرکت یا اداره ای مراجعه کنید و صاحبان کسب و کار های اینترنتی مانند ثبت نام کد مالیاتی که به جایی مراجعه نکردند و به صورت اینترنتی آن را اخذ کردند می توانند با سرچ کلمه اینماد در Google و ثبت نام اینترنتی در وب سایت اینماد، نماد تجارت الکترویک فروشگاه خود را در کمترین زمان اخذ نمایند و اگر هم مشکلی پیش آمد یا سوالی داشتید می توانید به پشتیبانی اینماد تیکت بزنید و یا اینکه با آن ها تماس بگیرید و راهنمایی شوید و اینماد را دریافت کنید تا "درگاه پرداخت" شما قطع نشود و یا اگر می خواهید برای سایت تازه تاسیس تان درگاه پرداخت بگیرید ابتدا اینماد را دریافت کنید سپس در قسمتی که خود اینماد سایت های معتبر درگاه پرداخت ها را گذاشته است درگاه پرداخت سیزپی که در حال حاضر بهترین درگاه پرداخت است را انتخاب کنید و ثبت نام نمایید تا درگاه پرداخت شما بعد از احراز هویت که زمان آن بسیار کوتاه است فعال شود.
معمولا هیچ درگاه پرداختی مانند سیزپی به آسانی و بدون فوت وقت به شما درگاه پرداخت اینترنتی ارائه نمی دهد و پشتیبانی 24 ساعته و همه روزه و حتی ایام تعطیل ندارد ولی سیزپی دارد. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی آچار فرانسه کسب و کار شماست و شما هر خدمتی که در خصوص پرداخت و بانکداری الکترونیک انتظار داشته باشید به شما ارائه می دهد که برای مثال می شود کد QR، لینک پرداخت، فاکتور آنلاین، تسهیم وجه و ... را نام برد.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.