درگاه واسط چیست

درگاه واسط چیست

درگاه پرداخت واسط همان طور که از نامش پیداست به عنوان واسط بین پذیرنده یا مشتریان درگاه پرداخت و شرکت پرداخت است. در این نوع درگاه فروشگاه‌ یا کسب‌وکار، به‌جای قرارداد مستقیم با بانک با یکی از شرکت‌های معتبر واسط بین‌بانکی قرارداد می‌بندد، این شرکت‌ها که محور اصلی فعالیت آن‌ها خدمات پرداخت الکترونیک است، با رعایت استاندارهای امن پرداخت با بانک‌های متعدد قرارداد دارند، یکی از شرکت های پرداخت واسط سیزپی (SIZPay) می باشد. صاحب فروشگاه با عقد قرارداد با درگاه پرداخت سیزپی امکان داشتن چندین درگاه پرداخت در سایت خود را خواهند داشت. در این روش مبلغ مورد پرداخت مشتری ابتدا به‌حساب شرکت واسط پرداخت‌شده و پس‌ازآن به‌حساب تأمین‌کننده یا فروشنده انتقال می‌یابد. سیزپی دارای کمترین کارمزد درگاه پرداخت می باشد و طرح های مختلف کارمزدی را برای حمایت از کسب و کارهای مختلف پیاده سازی کرده است.

سیزپی که درگاه واسط است دارای مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی است، اگر راجع به پرداخت یار سوالی دارید به لینک پرداخت یار مراحعه کنید.

مزایای درگاه پرداخت واسط سیزپی برای کسب و کارها

1-ثبت نام غیرحضوری و آنلاین، در کمترین زمان ثبت نام کرده و درگاه پرداخت بگیرید.

2-دامنه درگاه پرداخت ارائه شده وسیع است و بیش از دو درگاه ارائه خواهد شد تا احتمال قطعی به حداقل برسد.

3-افزونه ها و پلاگین های مختلف، انواع مختلف سایت ها می توانند به درگاه پرداخت متصل شوند.

4-امنیت تراکنش ها به کمک تکنیک های رمزنگاری تضمین می شود.

5- گزارش های کاربردی نظیر تراکنش های موفق و ناموفق، شماره کارت و ... نمایش داده می شود.

6-نیازی به افتتاح حساب نزد بانک خاصی نیست .

7-پشتیبانی 24*7 در خدمت شماست. راه های ارتباطی متنوعی وجود دارد از چت واتس آپ تا ثبت تیکت.

8-درگاه پرداخت اختصاصی برای مشتریانی که درج نام و نشان بیزنس برایشان اهمیت دارد ارائه می شود.

9-تسویه اتوماتیک و تسویه دلخواه وجود دارد.

10-هزینه راه اندازی سرویس وجود ندارد و کاملا رایگان است.

11-بدون نیاز به اینماد

12-قابلیت تسهیم وجه بین ذی نفعان مختلف (درگاه اشتراکی)

 

برای داشتن درگاه واسط می توانید به بخش ثبت نام مراجعه و اطلاعات مربوطه را وارد کنید. این درگاه پرداخت واسط قابل استفاده خواهد بود در :

  • کانال تلگرام
  • ربات تلگرام
  • پیج اینستاگرام
  • سایت
  • وبلاگ
  • در فروش های تلفنی با ارسال فاکتورآنلاین

 

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.