درگاه واسط بانکی

درگاه واسط بانکی

درگاه پرداخت مستقیم و واسط چه تفاوتی دارند؟

درگاه پرداخت مستقیم توسط دوازده شرکت psp ارائه می شود. در این نوع درگاه پرداخت شاپرکی، داشتن اینماد و مجوزهای کسب و کار اجباری است و مدت زمان درخواست تا دریافت درگاه پرداخت حداقل 2 الی 3 هفته ای زمان می برد. سیستم های اطلاع رسانی پیامکی و پشتیبانی آنلاین در این نوع درگاه ها دیده نمی شود. در صورتی که با مغایرتی در تراکنش ها روبرو شدید امکان پیگیری در لحظه و آنی را ندارید. درگاه های واسط جایگزین بسیار خوبی برای درگاه مستقیم هستند که توسط شرکت هایی موسوم به پرداخت یار ارائه می شود. سیزپی نیز یک شرکت پرداخت یار است که در کمترین زمان درگاه پرداخت را برای کسب و کارها فعال و راه اندازی می کند. در صورت داشتن وب سایت، فرآیند دریافت درگاه پرداخت حداکثر یک روز کاری زمان خواهد برد و در صورتی که خواهان لینک پرداخت شخصی باشید در کمتر از 5 دقیقه این لینک آماده بهره برداری می شود. راجع به امنیت درگاه پرداخت واسط سیزپی قبلا توضیحات مفصلی ارائه شده و نحوه تشخیص درگاه شاپرکی از درگاه جعلی را نیز توضیح دادیم. سیزپی به عنوان پرداخت یار رسمی شاپرک فعالیت می کند همان طور که psp ها نیز با مجوز شاپرک در حال فعالیت هستند. پلاگین ها، افزونه ها و نمونه کدهای متنوع سیزپی، نیاز هر کسب و کاری را مرتفع می کند و در درگاه های پرداخت مستقیم این تنوع وجود ندارد.

نکته دیگری که حائز اهمیت است آن است که با دریافت درگاه پرداخت سیزپی می توانید از مزیت داشتن درگاه پرداخت اختصاصی بهره مند شوید بدین صورت که در صفحه پرداخت شاپرک فقط نام برند و لوگوی کسب و کار شما درج شود و دیگر هیچ تفاوتی با درگاه پرداخت مستقیم احساس نخواهد شد. اما آنچه مهم است خدمات جانبی سیزپی است با دریافت درگاه پرداخت سیزپی از خدمات زیر بهره مند خواهید شد:

1-درگاه پرداخت اعتباری

2-درگاه پرداخت هوشمند با قابلیت اتصال به  چندین درگاه بانکی

3-تسهیم وجه و امکان واریز به حساب های مختلف

4- امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی

5-امکان بهره مندی از مزیت کارمزد پایین

6-امکان مدیریت کارمزدها و تنظیم کسر کارمزد در دو سمت فروشنده و خریدار

7-پنل کاربری با گرافیک کاربرپسند

8-مدیریت مالی یکپارچه

9- امکان استفاده از یک درگاه در چند IP

10-پرداخت وجه به حساب های مدنظر

11-صدور فاکتور آنلاین و لحظه ای و ارسال از طریق پیامک

12-  لینک پرداخت شخصی (جایگزین کارت به کارت)

 

دریافت و پرداخت وجه یک مورد مهم در معاملات تجاری است و انتخاب ابزار مناسب جهت انجام این نقل و انتقال امر مهمی است. با درنظر گرفتن آن چه در بالا مطرح شد و مقایسه خدمات ارائه شده توسط بانک و توسط پرداخت یار و در نظر گرفتن آن چه که نیاز دارید، میتوانید نسبت به انتخاب درگاه پرداخت مناسب اقدام کنید. در ادامه لینک مقاله ای که راجع به چرایی بهتر بودن سیزپی پرداخته است به اشتراک گذاشته می شود با مطالعه آن و ثبت نظرات خود ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پرداخت یار


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.