خدمات پرداخت سازمانی

خدمات پرداخت سازمانی

 

از آنجائیکه سیزپی زیر مجموعه هلدینگ پیشگامان می باشد و براحتی می تواند از زیر ساخت های تولید شده توسط پیشگامان استفاده نماید، خدماتی را در حوزه پرداخت های سازمانی با به خدمت گرفتن این زیر ساخت ها ارائه نموده است.از جمله این خدمات می توان به ارائه درگاه پرداخت سازمانی، کیف پول سازمانی، در گاه پرداخت اعتباری اشاره نمود.

درگاه پرداخت سازمانی

اکثر سازمان های بزرگ در ایام خاصی از سال مبالغی تحت عنوان پرداخت غیر نقدی، بن فروشگاهی یا ... به پرسنل خود ارائه میدهند که این پرداخت های غیر نقدی در قالب بن های کاغذی جهت ارائه به فروشگاهای طرف قرارداد با آن سازمان می باشد تا پرسنل سازمان به آن فروشگاه ها مراجعه حضوری نماید و پس از انتخاب کالا ها یا خدمات مورد نظر در هنگام پرداخت وجه از بن های کاغذی استفاده نمایند.

حال سیزپی با استفاده از زیر ساختهای موجود و با توجه به اینکه سازمان ها نیز بیشتر تمایل دارند اینگونه خدمات را در قالب فروشگاهای اینترنتی ارائه دهند، سیزپی با ارائه درگاه پرداخت اینترنتی سازمانی (Local Internet Payment Gateway) به این نیاز سازمان ها پاسخ داده است.

برای استفاده از این خدمت، سازمان مورد نظر می بایست به ازاء هریک از پرسنل خود یک کارت سیزپی با خصوصیاتی نظیر کارتهای بانکی صادر و در اختیار هر یک از همکاران خود قرار دهد. حال هر فروشگاه اینترنتی که تمایل داشته باشد به سازمان مربوطه ارائه خدمت نماید می بایستی درگاه پرداخت سازمانی سیزپی را در سایت خود قرار دهد. دارندگان کارت سازمانی سیزپی می توانند برای پرداخت وجه، درگاه پرداخت سازمانی سیزپی را انتخاب کنند.

با توجه به جایگاه سیزپی در حوزه ارائه خدمات پرداخت اینترنتی و پشتیبانی از کلیه تکنولوژی های به روز فروشگاه های اینترنتی که به جرات می توان گفت سیزپی برای همه آنها پلاگین و افزونه های مورد نظر را دارد، فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد با سازمانها به راحتی می توانند این درگاه را در سایت فروشگاه خود اضافه نمایند.

درگاه خرید با کیف پول (کیف پول سازمانی)

همانطور که در بخش درگاه پرداخت سازمانی اشاره کردیم برای مدیریت پرداخت های نقدی می توانیم از کارت های لوکال سیزپی استفاده و پرسنل از فروشگاهای اینترنتی طرف قرارداد که مجهز به درگاه پرداخت سازمانی می باشند استفاده نمایند.

سیزپی برای سهولت کار، راهکار دیگری نیز ارائه نموده است! می توانید با صدور کارت مجازی به جای صدور کارت فیزیکی از راهکار کیف پول سازمانی سیزپی استفاده نمائید. به این معنی که با نصب اپلیکیشن کیف پول سیزپی پرسنل می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه ها ی طرف قرارداد با اسکن کد کیوآر خرید کنند ولی فرق عمده این کیف پول توانائی خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی می باشد.

روش کار بدین صورت است که پس از انتخاب کالا ها و یا خدمات از فروشگاه اینترنتی مورد نظر در بخش تسویه و پرداخت وجه یک کد کیوآر نمایش داده خواهد و مشتری با اسکن این کد از طریق کیف پول خود و پرداخت وجه، خرید را نهائی می کند.

درگاه پرداخت اعتباری (خرید اعتباری سازمانی)

این محصول سیزپی، راهکاری است که در قالب آن، این امکان به سازمان داده می شود تا کارت های صادر شده یا کیف پول سازمانی را به صورت اعتبار برای کارکنان شارژ کنند، فرد به پشتوانه اعتبار شارژ شده در کارت یا کیف پول نسبت به خرید اقدام می کند.

همانطور که می دانیم در خرید های اعتباری فرد می بایستی در بازه زمانی مشخصی اصل پول را عودت دهد، در صورتی که در فرصت تعیین شده امکان بازپرداخت کل پول میسر نبود می تواند مبلغ را تقسیط نموده و به صورت اقساط نسبت به بازپرداخت وجوه اقدام کند. این سیستم مشابه کردیت کارت می باشد که در دنیا استفاده می شود. در درگاه پرداخت اعتباری سیزپی این امکان وجود دارد تا افراد بر اساس موجودی اعتبار خود نسبت به خرید اقدام کنند.

سازمان ها می توانند در جهت تسهیل فرآیند پرداخت صورتحساب اقساط پرسنل را به صورت کسر از حقوق در پایان هر ماه از حقوق و مزایای آنها کسر نمایند. سیزپی این امکان را برای تهیه فایل و یا دریافت فایل از واحد مالی سازمان ها در اختیار آنها قرار می دهد.

                                                  

از ویژگی های درگاه پرداخت اعتباری سیزپی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • شارژ اعتبار
  • تخلیه اعتبار
  • اعتبار چرخشی
  • صدور صورتحساب
  • تقسیط صورتحساب
  • پرداخت صورتحساب به صورت آنلاین
  • پشتیبانی از عقد مرابحه مطابق دستورالعمل بانک مرکزی
  • ساختار کاملا پارامتریک

بیشتر بخوانید: دریافت درگاه پرداخت اینترنتی


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.