درگاه پرداخت اعتباری

درگاه پرداخت اعتباری

خرید اعتباری

خرید‌‌‌ اعتباری به آن دسته از معاملات گفته می‌‌‌شوند که مبلغ بدهی ( وجه کالا یا خدمات ) در تاریخ دیگری در آینده پرداخت خواهد شد. به عبارت دیگر، فروش‌‌‌ اعتباری خریدهایی هستند که توسط مشتریانی انجام می‌‌‌شوند که در زمان خرید پولی پرداخت نمی‌‌‌کنند. منظور از خرید اعتباری از کانال درگاه پرداخت سیزپی عبارت است از قابلیت خرید افراد از فروشگاه های طرف قرارداد به پشتوانه اعتباری که سازمان ایجاد کرده است و ضمانت پرداخت اقساط آن با سازمان مربوطه و از محل کسر از حقوق یا سایر مطالبات پرسنلی  خواهد بود.

کارت اعتباری

کارت‌های اعتباری می‌توانند توسط بانک‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مؤسسات مالی و براساس اعتبارسنجی‌ای که میزان درآمد و توان بازپرداخت شخص را موردبررسی قرار می‌دهد، صادر گردند. کارت اعتباری به معنی دسترسی به منابع مالی، بیش ازآنچه در حساب بانکی ما وجود دارد هست، که بعد از خرید با کارت اعتباری، وجه کالا هنگام سر رسید به‌ صورت یکجا یا به‌ صورت اقساط پرداخت می‌شود که اگر به‌صورت یکجا پرداخت شود همان مبلغ خرید و استفاده شده است و اگر به ‌صورت اقساط باشد مقداری به آن سود اضافه می‌ شود. در سیزپی شرایطی فراهم شده است تا سازمان های بزرگ با بهره مندی از زیرساخت های سیزپی نسبت به صدور کارت اعتباری برای کارمندان خود اقدام کنند و از محل اعتبار سنوات یا سایر مطالبات پرسنل آن را شارژ کنند تا اشخاص بتوانند از فروشگاه های طرف قرار داد سازمان خرید خود را انجام دهند. همچنین امکان خرید اقساطی به کمک این کارت های اعتباری وجود دارد به گونه ای که اعتبار کارت توسط سازمان تامین می گردد و به صورت قسطی از حقوق کارکنان کسر می گردد ( به اصطلاح کسر از حقوق ) .

درگاه خرید اعتباری

فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد با سازمان ها، که نسبت به فروش اقساطی مبادرت می ورزند می توانند با ایجاد درگاه پرداخت سازمانی سیزپی در سایت خود، امکان خرید دارندگان کارت اعتباری از محصولات موجود در سایت خود را فراهم کنند. درگاه خرید اعتباری یک پل میان فروشنده و خریدار است که زمینه خریدهای اعتباری را فراهم می کند.

کیف پول سازمانی

منظور از کیف پول یک کیف پول دیجیتالی است که دارای یک شماره حساب مختص خود بوده و امکان انجام عملیات خرید و پرداخت وجه به کمک موجودی کیف پول را فراهم می آورد. کیف پول قابلیت شارژ، انتقال وجه بین کیف پولی و پرداخت را دارد. سازمان هایی که علاقه ای به داشتن کارت اعتباری ندارند می توانند نسبت به شارژ کیف پول ها اقدام کنند. کارمندان در هنگام خرید با انتخاب کیف پول سازمانی از محل اعتبار آن خرید می کنند. کیف پول سارمانی جایگزین خوبی برای روش سنتی و قدیمی جهت پرداخت بن به کارکنان می باشد.

 

انتقال اعتبار بین کیف پول ها

هر کیف پول دارای یک شماره حساب منحصر به فرد است. با داشتن شماره حساب کیف پول سیزپی سایر افراد می توانید نسبت به انتقال وجه دلخواه  (تا سقف50 میلیون تومان) اقدام کنید. این واریز در لحظه و آنی انجام می شود. انتقال موجودی کیف پول به حساب بانکی از قوانین سامانه پایا بانک مرکزی پیروی می کند.
 

انتقال اعتبار بین کیف پول ها


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.