درخواست درگاه پرداخت

درخواست درگاه پرداخت

با وجود شرکت ها و مجموعه های مختلف، پیدا کردن درگاه پرداخت مناسب بسیار وقت گیرتر از دریافت خود درگاه شده است. در اینجا راهنمای کاملی از نحوه درخواست درگاه پرداخت آورده شده است تا با داشتن دید کامل و روشن نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنید. سیزپی در نقش کارگزار شما عمل می کند، کافیست درخواست خود را ارسال کنید تا شاهد پیگیری کارها از سمت این کارگزار باشید. Google

شفاف سازی در مورد عملکرد سیزپی

سیزپی یک شرکت پرداخت یار است و چنانچه در مقالات قبلی هم اشاره کردیم، وظیفه پرداخت یار ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کارها و تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت اینترنتی است. پس اگر اولین سوالی که به ذهنتان رسید این بود که چرا از بانک ها درگاه پرداخت دریافت نکنم و از خدمات سیزپی استفاده کنم باید عرض کنم که دوران دویدن ها از سمت شما به پایان رسیده است، دورانی که برای دریافت درگاه پرداخت باید به سراغ تک تک ارائه دهندگان درگاه پرداخت می رفتید و شرایط خاص هر کدام را می شنیدید. یکی مجوز از شما می خواست دیگری تعداد تراکنش بالا، اما حالا همه چیز فرق کرده و شما کارفرما هستید، این شما هستید که مشخص می کنید چه خدمتی نیاز دارید و شما تصمیم می گیرید کدام درگاه را استفاده کنید. پس سیزپی به عنوان یک پرداخت یار،یاری دهنده کسب و کارها در پرداخت های اینترنتی می باشد.

درخواست غیر حضوری درگاه پرداخت

فرآیند ثبت نام تا درخواست درگاه پرداخت کمتر از 5 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت. کافیست به سایت سیزپی مراجعه کنید و با آماده کردن مدارک لازم نسبت به ثبت درخواست درگاه پرداخت اقدام نمایید. در سیزپی صاحبان سایت و افراد فاقد وب سایت دسته بندی شده اند و خدمات خاص خودشان را دریافت می کنند. چنانچه صاحب سایت باشید می توانید از مزیت تسویه 24 ساعته بهره مند شوید. کلیه مراحل کاملا غیرحضوری بوده و نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

بعد از دریافت درگاه چگونه می توان آن را راه اندازی کرد؟   

بسته به زبان برنامه نویسی سایت افزونه یا پلاگین مورد نظر را دریافت کنید و بر اساس آن درگاه را راه اندازی کنید. مثلا اگر سایت با وردپرس نوشته شده است باید افزونه پرداخت وردپرس را بردارید. در صورتی که هیچگونه دانشی در این زمینه ندارید باید به سراغ برنامه نویس سایت خود رفته و راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی را به عهده ایشان بگذارید. اگر صاحب بلاگ باشید باز می توانید از درگاه پرداخت سیزپی استفاده کنید. در بلاگ سیزپی، قسمت افزونه ها می توانید آموزش های لازم جهت اتصال سایت به درگاه پرداخت سیزپی را بخوانید و بر اساس آن اقدام کنید.

آیا درگاه پرداخت قابل اطمینان است ؟

انتخاب درگاه پرداخت مناسب نیازمند صرف زمان و بررسی می باشد و یکی از آیتم های مهم در انتخاب درگاه پرداخت مناسب امنیت آن می باشد. درگاه پرداخت سیزپی فعال در زمینه ارائه انواع سرویس های پرداخت اینترنتی با رعایت پیشرفته ترین استانداردهای امنیتی در زمینه رمزنگاری داده ها و استفاده از تجهیزات مدرن مانیتورینگ و به کارگیری فایروال های مدرن در لایه های مختلف شبکه از بهترین و قابل اعتمادترین گزینه ها در صنعت پرداخت اینترنتی می باشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.