گواهی اعتماد سیزپی

گواهی اعتماد سیزپی

 

حتما می دانید یکسری مجوزهای خاص در هر صنعت وجود دارد که اخذ آن و به نمایش گذاشتن آن برای مشتری باعث اعتماد بیشتر وی می شود مثلا یک داروخانه با داشتن مجوز از سازمان غذا و دارو نشان می دهد تحت نظر سازمان خاصی کار می کند یا مثلا فروش محصولات سمعی و بصری یا فرهنگی مثل کتاب به مجوز وزارت ارشاد نیاز است. در دنیای سایت و فروشگا های اینترنتی نیز یکسری مجوزهای روتین وجود دارد که داشتن آن ها باعث خرید با اعتماد بیشتری می شود یکی از این مجوز ها نماد اعتماد الکترونیکی است که در پست های قبلی در مورد آن صحبت کردیم، با داشتن نماد اعتماد می توانید هم برای بستن قرارداد با اداره پست اقدام کنید و هم برای گرفتن درگاه پرداخت از شرکت های پرداخت اقدام کنید. در نظر داشته باشید با تعلیق اینماد درگاه پرداخت از کار می افتد بنابراین همواره حواستان باشد.

مراحل دریافت اینماد را در این لینک بخوانید.

مجوز دیگر مربوط به اتحادیه شورای کسب و کارهای مجازی است که عضویت در آن جا را می پذیرید و با نمایش نماد آن در سایت به اعتماد سازی می پردازید. اگر در حوزه کسب و کار خود صنفی ندارید که از آن مجوز بگیرید می توانید به این اتحادیه مراجعه کنید و پروانه کسب خود را دریافت کنید.

اما مجوز دیگر مربوط به درگاه پرداخت اینترنتی است، اگر از جایی برای گرفتن درگاه پرداخت اقدام کردید سعی کنید با ارائه مجوز خود نشان دهید از کدام شرکت معتبر درگاه دارید. خوشبختانه سیزپی یکی از این درگاه های پرداخت اینترنتی معتبر است که با ارائه گواهی تضمین درگاه، نشان دهنده احراز هویت پذیرنده می باشد. همان طور که می دانید برای داشتن درگاه پرداخت احراز هویت خاصی صورت می گیرد، مدارک شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، سلفی با کارت ملی و قرارداد پذیرندگی اخذ می شود بنابراین خریدار مطمئن می شود که می تواند به این مرجع مراجعه کند. جالب است بدانید که اگر از سایتی شکایت داشته باشید می توانید با  انتخاب لینک گواهی سیزپی و مراجعه به بخش ثبت تخلف، شکایت خود را ثبت کنید تا توسط تیم سیزپی بررسی گردد. تعجب نکنید که با کامل بودن مجوزهای سایت نرخ بازدید سایت هم بالا می رود. برای قرار دادن گواهی اعتماد سیزپی در سایت، می توانید بعد از فعال شدن درگاه، کدهای گواهی را از داخل پنل کاربری خود کپی کرده و در انتهای سایت درج کنید.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت واسط

اگر پیشنهادی برای بهتر شدن خدمات سیزپی دارید تیم توسعه بازار ما در خدمت شما هستند.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.