کلید واژه های ترند در حوزه کسب و کار

کلید واژه های ترند در حوزه کسب و کار

همه کسانی که سایت دارند همیشه برایشان این سوال پیش می آید که جستجوی کدام کلمه ها مشتری را به سایتشان آورده یا بهتر بگوییم سایت های رقیب با کدام کلیدواژه ها توانسته اند موفق عمل کنند. ابزارهای مختلفی برای بررسی این موضوع وجود دارد که در این مطلب به تعدادی از پرکاربردترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

ابزارگوگل ترند

گوگل trends به شما می گوید چه کلمات کلیدی بیشتر جستجو می شوند. این ابزار در زبان فارسی به اندازه ی زبان انگلیسی قوی نیست. شما در گوگل trend برای دریافت اطلاعات کلمات باید خودتان کلماتی را که می خواهید میزان اهمیت آن ها را بدانید وارد کنید و میزان جستجوی آن ها را مشاهده کنید. در واقع گوگل ترندز محبوبیت نسبی کلمات کلیدی را سنجیده و داده‌های ارزشمندی را با توجه به تغییرات منطقه‌‌‌ای به دست می دهد.

 

ابزار WordStream Suggestion Tool

این ابزار دارای یک پایگاه داده است که بیش از 10 میلیارد کلمه کلیدی را در خود جای داده است. این ابزار کلمات کلیدی پیشنهادی به همراه چندین کلمه مرتبط را در اختیار جستجو کنندگان قرار می دهد. در نسخه رایگان ابزار WordStream’s Free Keyword  سی کلمه کلیدی به شما پیشنهاد می شود. ما وارد این سایت شدیم و لینک سایت سیزپی را وارد کردیم نتایج کلمات کلیدی  به شرح زیر است: درگاه پرداخت، گرفتن درگاه پرداخت، ساخت درگاه پرداخت اینترنتی، دریافت درگاه پرداخت. اینها بیشترین کلماتی بودند که جستجو شده اند و وارد سایت سیزپی شده اند.

نمونه گزارش wordstream

 

ابزار Google Keyword Planner

ابزار Google Keyword Planner یکی از ابزارهای محبوب برای پیدا کردن کلمات کلیدی سایت می‌باشد. تنها دلیل محبوبیت این ابزار رایگان بودن آن است و به طور مستقیم با Google AdWords ادغام شده است. برای استفاده از این ابزار باید یک حساب AdWords داشته باشید.

ابزار KW FINDER

همان‌طور که از نام این ابزار مشخص است، تمرکز اصلی KW FINDER بر روی یافتن کلمات کلیدی مناسب می‌باشد. این ابزار دارای ماژول‌های رایگان و غیر رایگان می‌باشد. ما توصیه می‌کنیم که ابتدا از ماژول‌های رایگان استفاده کرده و سپس تصمیم بگیرید که این ابزار برای شما مناسب است یا خیر. اگر از این ابزار راضی بودید می‌توانید از ماژول‌های پیشرفته‌تر و غیر رایگان استفاده کنید. یکی از نقاط مثبت ابزار KW FINDER این است که کلمات کلیدی طولانی سؤالی را به شما پیشنهاد می‌دهد. می‌دانید که کلمات کلیدی طولانی که به صورت سؤالی هستند بیشترین شانس را برای بالا بردن ترافیک سایت شما، به همراه دارند.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.