کارگزار بیمه

کارگزار بیمه

 

نیاز جامعه باعث شد تا کارگزاران بیمه از حالت سنتی خود خارج شوند و حتی بدون نیاز به داشتن دفتر فیزیکی به صورت کاملا مجازی و آنلاین نسبت به فروش و صدور بیمه نامه اقدام کنند. حتی شرکت هایی به وجود آمدند که امکان مقایسه قیمت بیمه عهده شرکت های مختلف را فراهم کردند. کارگزاران می توانند به کمک درگاه پرداخت سیزپی اقساط بیمه نامه ها را به صورت آنلاین دریافت کنند.

در اینجا به کاربردهای درگاه پرداخت اینترنتی برای یک کارگزار بیمه می پردازیم :

  1. امکان استفاده در سایت، با دریافت درگاه پرداخت سیزپی می توانید آن را در سایت خود راه اندازی نمایید. هر فردی که برای خرید بیمه نامه به سایت شما مراجعه کند می تواند پس از انتخاب نوع بیمه نامه و مشخصات لازم، نسبت به پرداخت آنلاین اقدام کند.
  2. امکان ارسال لینک پرداخت، لینک پرداخت بیشتر برای دریافت اقساط به کار می رود، با کمک این روش کاربر بیمه، معادل وجه قسط یک لینک پرداخت ساخته و برای مشتری ارسال می کند. در اینجا ارسال لینک پرداخت می تواند از طریق واتس آپ، پیامک و یا ایمیل اتفاق بیفتد. بعد از انجام واریز توسط مشتری، نتیجه طی یک پیامک برای کارگزار ارسال خواهد شد.
  3. امکان استفاده از کارتخوان مجازی، کارتخوان مجازی جایگزین کارتخوان های ثابت و سیاری است که قبلا در دفاتر کارگزاری ها استفاده می شد، با توجه به عدم نیاز به حضور فرد در دفتر کارگزار می توان صورتحساب فرد را به صورت اتوماتیک و آنلاین و با کمک پنل سیزپی برای مشتری پیامک کرد. در صورت بالا بودن تعداد پرداختی ها یک اکسل با مقادیر نام پرداخت کننده و شماره موبایل ایشان در سیزپی درج می شود سپس یک فاکتور آنلاین به همه شماره ها پیامک می شود. در صورت پرداخت وجه فاکتور، وضعیت آن به حالت پرداخت شده تغییر می یابد و در صورت عدم پرداخت با علامت ضربدر قرمز رنگ نشان داده می شود تا بتوان پیگیری های بعدی را انجام داد.

اما راه حل سیزپی برای کارگزاری هایی که با جذب نماینده و بازاریاب سعی دارند در سطح وسیع تری کار کنند استفاده از قابلیت تسهیم وجوه است. در تسهیم وجه سهم هر دو طرف محاسبه شده و به صورت همزمان و طی سیکل شاپرک تسویه می شود. دقت داشته باشید که تسویه ها در سیزپی طبق سیکل تسویه شاپرکی انجام می شود. Google

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.