تبدیل شماره کارت به لینک پرداخت

تبدیل شماره کارت به لینک پرداخت

 

تیتر خبرهای این روزها: حذف صفر از پول ملی، استفاده از موبایل به جای کارت های بانکی، راهکار رمز پویا، ارزهای دیجیتال و . .

این خبرها را هر روزه می بینیم و می شنویم. آنچه استنباط می شود آن است که جامعه به سمت استفاده از تکنولوژی در پرداخت ها می رود. به همان نسبت میزان هک شدن ها و نا اطمینانی ها نیز افزایش می یابد. اما بحث ما در اینجا امکان استفاده از لینک پرداخت به جای شماره کارت است. اهمیت استفاده از لینک پرداخت خصوصا برای صاحبان کسب وکارهای کوچک اینستاگرامی و خانگی محرز است که بایستی در جواب هر دایرکتی یک شماره کارت ارسال کنند و با رسیدهای جعلی یا حتی خالی کردن حساب مواجه شوند. با ثبت نام در سیزپی و دریافت یک لینک پرداخت قادر خواهید بود تا به کمک یک فرم پرداخت وجوه را دریافت و مدیریت کنید. منظور از مدیریت وجوه آن است که در بخش گزارش درگاه پرداخت، می توان به صورت روزانه و ماهانه از میزان فروش و درآمد اطلاع کسب کرد. با افزایش تعداد تراکنش ها و پرداختی ها، مدیریت وجوه واریزی امری حیاتی است. می توان با فیلترهای گوناگون نوع تراکنش انجام شده ( موفق/ناموفق) را مشخص کرد. قابلیت کیف پول این امکان را می دهد تا وجوه به کیف پول دیجیتالی شما واریز شود و هر زمان که نیاز داشتید از آن برداشت نمایید، این گزارشات قابلیت خروجی گرفتن در قالب اکسل و پی دی اف را داشته و در صورت نیاز می توان آن را چاپ و بایگانی کرد.  لینک پرداخت شخصی شما امکان تبدیل به کدکیوآر ( QR Code) را دارد. با اسکن کیوآرکد اطلاعات درگاه شما نمایش داده می شود.

مرتبط بخوانید: درگاه پرداخت چیست

لینک پرداخت چگونه کار می کند؟

ابتدا لازم است یک حساب کاربری در سیزپی داشته باشید. سپس در بخش ایجاد درگاه پرداخت شماره کارت خود را وارد می کنید و این شماره کارت طی یک فرآیند رمزنگاری تبدیل به لینک پرداخت اختصاصی می گردد. در لینک پرداخت قسمتی برای توضیحات و معرفی کسب و کارتان و همچنین امکان درج لوگو وجود دارد.  این لینک حاوی یک فرم پرداخت نیز می باشد که فرد واریز کننده با درج نام و شماره موبایل و ایمیل خود نسبت به واریز وجه از طریق درگاه پرداخت شاپرکی اقدام می کند. این اطلاعات در قسمت توضیحات واریز نشان داده می شود و با کلیک بر روی دکمه پرداخت به درگاه پرداخت شاپرکی متصل می شود. تنها تفاوت این نوع واریز با کارت به کارت در سیکل تسویه است. کلیه واریزی های لینک پرداخت طبق سیکل شاپرک و 24 ساعت بعد انجام می شود و کارت به کارت در همان لحظه به حساب می نشیند. در صورتی که نحوه واریز برای شما مهم است به این نکته توجه داشته باشید. اما یادتان باشد از طریق لینک پرداخت اینترنتی تا سقف 50 میلیون تومان امکان واریز وجود دارد.

آیا امکان ایجاد چند لینک با مبالغ مشخص وجود دارد؟

قابلیتی که لینک پرداخت دارد این است که می توان به صورت دلخواه تنظیمات مختلفی روی آن انجام داد. می توان لینک با مبلغ متغیر و ثابت ایجاد کرد. اگر مبلغ ثابت را انتخاب کردید مشتری امکان ثبت و تغییر در مبلغ واریزی را نخواهد داشت. همچنین لینک پرداخت را می توان از طریق پیامک به شماره موبایل مشتری ارسال کرد یا در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام به اشتراک گذاشت. اگر در زمینه دونیت و حمایت مالی نیاز به لینک پرداخت دارید می توانید از این قابلیت سیزپی نیز استفاده کنید. 

 

بیشتر بخوانید: دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.