کارمزد درگاه پرداخت را ما پرداخت کنیم یا مشتری ؟

کارمزد درگاه پرداخت را ما پرداخت کنیم یا مشتری ؟

درگاه پرداخت سیزپی دارای کارمزد ناچیزی است که این کارمزد در مقایسه با رقبا هم کمترین است. کم کارمزدترین درگاه پرداخت سیزپی می باشد که به جهت رعایت حال پذیرندگان قابلیتی را فراهم کرده است که می تواند پرداخت کارمزد را به عهده دارنده کارت یا همان خریدار قرار داد. توضیح بیشتر آنکه درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی دارای کارمزد است که از بخش تعرفه ها می توانید میزان کارمزد را بدانید، به ازای هر تراکنش کارمزدی کسر می شود که معمول آن است پرداخت کارمزد را پذیرنده یا صاحب فروشگاه به عهده می گیرد. اما در برخی موارد صاحب فروشگاه برای پرداخت کارمزد تمایلی نشان نمی دهد که پیشنهاد می شود از بخش تنظیمات پرداخت کارمزد را به عهده خریدار بگذارند. نحوه اعمال کارمزد در این حالت به این شکل است که پس از اضافه کردن محصول به سبد خرید و اقدام به پرداخت وجه آن، مبلغی معادل کارمزد به آن مبلغ اضافه می شود. پس از 24 ساعت اصل مبلغ به حساب پذیرنده واریز می شود و کارمزد سیزپی نیز برداشت شده و طی همان سیکل به حساب سیزپی واریز می گردد. Google

اما لزوم اعمال کارمزد در این جا است که شرکت های استارت آپی برای ادامه راه و رشد و شکوفایی خود و به روز نگه داشتن خدمات و امکانات و نیز داشتن مزیت رقابتی نیازمند درآمد هستند، سیزپی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در ازای ارائه سرویس کارمزد کسر می کند. در حال حاضر سیزپی به چندین درگاه پرداخت متصل است و دارندگان درگاه پرداخت سیزپی بدون نیاز به هزینه کردن و رفتن سراغ تک تک درگاه ها و فقط در 24 ساعت به همه این درگاه ها دسترسی خواهند داشت. این سرویس به صورت رایگان ارائه می شود و نیازی به افتتاح حساب نزد بانک خاصی نیست. همچنین سیزپی به صورت رایگان و بدون هزینه امکان صدور کد رهگیری مالیاتی را دارد چیزی که از بهمن ماه 1399 اجباری شد و به دلیل مشکل ثبت نام در سایت سازمان امور مالیاتی توسط فروشندگان، از طریق وب سرویس خود به صورت آنی کد رهگیری مالیاتی صادر می کند. از دیگر خدمات رایگان سیزپی پشتیبانی فنی سایت ها است که در صورت بروز مشکل در راه اندازی درگاه می توانید از دانش تیم فنی سیزپی بهره مند شوید. مزیت سیزپی در چابکی آن است که می تواند در کمتر از 24 ساعت درگاه پرداخت شما را راه اندازی کند به تجربه دیده شده است که دارندگان تنها یک درگاه پرداخت، بعد از قطعی درگاه و بروز مشکل در اتصال به صفحه پرداخت به سرعت دنبال درگاه جایگزین می گردند و انتخاب اول آنها سیزپی است چون بلافاصله فعال می شود.

شما از یک درگاه پرداخت چه انتظاراتی دارید؟

اگر تجربه استفاده از سیزپی را داشته اید ما را به دوستان خود پیشنهاد کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.