چگونه درگاه پرداخت بسازیم

چگونه درگاه پرداخت بسازیم

در اینجا چگونگی ساخت درگاه پرداخت آموزش داده می شود. با داشتن کمترین دانش هم می توانید به صورت مستقل درگاه پرداخت خود را بسازید. کافی است به سیزپی اعتماد کنید. همان طور که بارها اشاره شد درگاه پرداخت امکان پرداخت وجه را به مشتریان می دهد و آن ها با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می توانند مبلغی را از حساب خود برداشت کرده و آن را به حساب پذیرنده یا صاحب درگاه واریز کنند. روند کار به این صورت است که با یکبار مراجعه به سایت سیزپی نسبت به ثبت نام اقدام کرده و صاحب یک پنل کاربری نزد سیزپی خواهید شد سپس با تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت، درخواست شما به شاپرک ارسال می گردد در صورتی که در لیست سیاه شاپرک نباشید درگاه تایید می شود و بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. راه اندازی درگاه پرداخت بستگی به این دارد که بخواهید چه استفاده ای داشته باشید. آیا در سایت راه اندازی می کنید یا به عنوان لینک شخصی و در شبکه های اجتماعی ؟ اگر دانش برنامه نویسی داشته باشید خودتان به کمک افزونه های پرداخت سیزپی درگاه را راه اندازی می کنید اما اگر دانشی ندارید افزونه و پلاگین درگاه را در اختیار طراح سایتتان قرار می دهید تا کار راه اندازی را انجام دهد و اما اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی استفاده کنید می توانید خودتان یک لینک پرداخت بسازید و لینک را برای مشتری ارسال کنید نیازی به راه اندازی و استفاده از افزونه پرداخت هم نیست.

مراحل ساخت درگاه پرداخت سیزپی

ثبت نام در سایت و دریافت پنل ،  تکمیل اطلاعات و مدارک ،  ارسال به شاپرک ، راه اندازی درگاه

یک ثبت نام اولیه انجام دهید و وارد پنل کاربری خود شوید، با مشاهده مدارک لازم برای ادامه ثبت نام آن ها را آماده کرده و نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایید. دقت داشته باشید با توجه به اجباری شدن ارائه شناسه مالیاتی برای دریافت درگاه، در صورتی که شناسه مالیاتی ندارید ابتدا برای گرفتن شناسه مالیاتی اقدام کنید. شناسه مالیاتی کدی ده رقمی است و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی باید آن را داشته باشند. در صورت کامل بودن مدارک هویتی، اطلاعات شما به شاپرک ارسال می شود و بعد از تایید شدن از سوی شاپرک، نتیجه آن طی یک پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

ممکن است درگاه از سمت شاپرک تایید نشود؟

بله، در شرایط خاصی این امکان وجود دارد. اگر در لیست سیاه شاپرک باشید درگاه تایید نمی گردد. همچنین در صورت مغایرت اطلاعات مکانی مندرج در سایت سازمان امور مالیاتی و سیزپی باز هم شاپرک نسبت به رد کردن درخواست شما اقدام خواهد کرد.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.