پرداخت شهریه مدارس

پرداخت شهریه مدارس

پذیرفتن تکنولوژی های جدید همیشه با مقاومت افراد همراه بوده است، اما معمولا در نهایت این تکنولوژی ها هستند که جایگزین شیوه های سنتی می شوند، تنها به خاطر اینکه رفاه بیشتری را برای جوامع به وجود می آورند؛ یکی از این تکنولوژی ها که به صورت گسترده در زندگی روزمره مورد استفاده افراد قرار گرفته است، تکنولوژی های پرداخت آنلاین هستند که مزیت های زیادی را برای افراد به وجود آورده اند. اگر شما قبول کنید که با این روش پرداخت می توانید خیلی راحت تر و آسان تر پرداخت خود را داشته باشید، شما هم به جمع پذیرندگان این تکنولوژی پیوسته اید.

در دوران کرونا، مردم بیشتر از روش های پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند و کمتر به صورت حضوری پرداخت های خود را انجام می دهند. شرکت سیزپی، در زمینه پرداخت آنلاین و ارائه درگاه پرداخت فعالیت کرده و به شما خدمات ارائه می کند.

با آغاز سال تحصیلی جدید که کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شوند، شما مدیران مدارس بهتر است که به فکر دریافت شهریه به صورت آنلاین باشید. شما می توانید با ثبت نام در سایت سیزپی و ایجاد درگاه پرداخت مختص و به نام مدرسه و اتصال درگاه پرداخت به سایت مدرسه به صورت امن و سریع، شهریه دریافت کنید. در صورتی که مدرسه دارای وب سایت نباشد هم، سیزپی راهکارهای نوینی به شما ارائه می نماید؛ در این حالت شما با ثبت درگاه واسط می توانید برای مدرسه لینک پرداخت ایجاد کنید و این لینک را داخل شبکه های اجتماعی که مخصوص مدرسه هست قرار دهید.

هم چنین برای هزینه های جانبی مانند: پول سرویس دانش آموزان، هزینه اردو، مناسبت ها و جشن ها و... شما می توانید با ارسال فاکتور آنلاین برای والدین دانش آموزان پول درخواست نمایید.

 استفاده کردن از درگاه پرداخت سیزپی مزیت هایی برای کسب و کار شما دارد که شامل: تسویه خودکار و روزانه طبق سیکل شاپرک، امکان ایجاد فاکتور آنلاین، درج لوگو و اسم کسب و کار در صفحه پرداخت، اتصال به 4 درگاه مستقیم (PSP)، پرداخت کمترین کارمزد و قابلیت های دیگر

اما ارسال فاکتور آنلاین به چه صورت است؟

پس از ثبت نام و ایجاد لینک پرداخت، گزینه ای تحت عنوان ارسال لینک پرداخت را انتخاب کنید.سپس باید اطلاعاتی شامل: شماره تلفن همراه مشتری و مبلغ که تکمیل آن ها اجباری هستند و موارد اختیاری نظیر: اسم مشتری و شماره فاکتور را تکمیل کرده و گزینه ارسال را بزنید.

یکی از مزایای پرداخت آنلاین، فاکتور آنلاین یا هر معامله‌ای در بستر وب، سهولت در پرداخت است. کاربر با یک کلیک به درگاه بانکی هدایت شده، پرداخت را انجام می دهد و وجه به حساب شما منتقل می شود.

استفاده از این سرویس باعث می شود تا واحد حسابداری و مالی، اطلاعات دقیق پرداختی های مدرسه را داشته باشند و می توانید از لیست تراکنش های انجام شده گزارش هایی در قالب PDF و EXCEL  در اختیار داشته باشید.

ارسال فاکتور آنلاین جایگزین بسیار مناسبی برای روش سنتی کارت به کارت کردن است و یک تجربه پرداخت آنلاین بی نظیری برای والدین ایجاد می کند، همینطور مدرسه شما را حرفه ای تر نشان می دهد.

 

پس دست به کار شوید و مدرسه خود را به درگاه پرداخت سیزپی مجهز کنید...


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.