صدور فاکتور آنلاین

صدور فاکتور آنلاین

فاکتور آنلاین چیست

ایده ساخت و ارسال فاکتور به صورت آنلاین از آنجایی شکل گرفت که کاهش مراجعات حضوری و کاهش ارتباط حضوری بین خریدار و فروشنده، نیازمند خدمت نوینی بود تا این فضای خالی را پر کند.  لذا سیزپی که ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی است سعی می کند تا با خلاقیت و با بهره گیری از زیر ساخت درگاه پرداخت قابلیت صدور فاکتور آنلاین را به امکانات خود  اضافه نماید.

وقتی حرف از فاکتور آنلاین می زنیم، دقیقا منظورمان چیست؟ فاکتور آنلاین تمامی گزینه های یک فاکتور را دارا می باشد و بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز جهت درج در فاکتور، می توان آن را از طریق پیامک برای مشتری ارسال کرد. با باز کردن فاکتور آنلاین و کلیک بر روی گزینه پرداخت، مشتری به صفحه پرداخت شاپرک منتقل شده و نسبت به پرداخت وجه فاکتور اقدام می کند.

اندر مزایای فاکتور آنلاین

فاکتور آنلاین قابلیت صدور در یک دقیقه را دارد. همینطور می توان به صورت لحظه ای واریز مبلغ فاکتور توسط مشتری را رصد کرد. گزارش پرداختی ها در قالب pdf  و اکسل به ثبت حسابداری و مغایرت گیری کمک شایانی خواهد نمود. برای کسانی که نمی خواهند هزینه کنند و نرم افزار حسابداری تهیه کنند سیزپی شما را از نرم افزارهای حسابداری بی نیاز می کند چرا که تمامی واریزی ها در پنل مدیریتی به شما نمایش داده می شود. کاهش مخاطرات ناشی از حضور فیزیکی، از آنجا که با گسترش ویروس و بیماری ترجیح افراد عدم حضور در محل فروشنده است پس با صدور فاکتور و دریافت هزینه ها می توان نسبت به سفارش انلاین اقدام نمود.

امکان اتصال به نرم افزار حسابداری

فاکتور آنلاین سیزپی قابلیت اتصال به برنامه های حسابداری را دارا می باشد. این به این معنی است که تولیدکنندگان نرم افزارهای حسابداری ( حسابداری رستوران، املاک، بیمه ها، فروشگاه ها و ... ) می توانند به کمک وب سرویس فاکتور سیزپی ، نرم افزار خود را به سامانه صدور فاکتور متصل کنند. از مزایای این امر همین بس که در دنیای رقابتی امروز هر چه نرم افزار شما قابلیت بیشتری داشته باشد و کار را برای مشتری راحت تر کند امکان وفاداری مشتری بیشتر می شود.  

دیگر نیازی نیست شماره کارت بفرستید!

درست است به ارسال شماره کارت عادت کرده اید اما باید بدانید با ارسال فاکتور آنلاین، کار واریز را هم برای مشتری راحت­تر می کنید چون فقط روی گزینه پرداخت کلیک می کند و نیازی به مراجعه به اینترنت بانک و دستگاه خودپرداز نیست هم شما راحتتر گزارش می گیرید، از میزان فروش خود در بازه های زمانی روزانه، ماهانه و سالانه آگاه می شوید.

 

دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.