نرم افزار حسابداری و صدور فاکتور

نرم افزار حسابداری و صدور فاکتور

نرم افزار حسابداری یکی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. نرم افزار حسابداری با استفاده از ماژول های کاربردی مثل حساب های پرداختنی، حساب های دریافتنی، سند حسابداری، اسناد عمومی، حقوق و دستمزد و … رویدادهای حسابداری را ثبت و پردازش می کند. نرم افزارهای حسابداری انواع مختلفی دارند و از چند جهت قابل دسته بندی هستند. مهمترین دسته بندی نرم افزارهایی هستند که با در کنار هم قرارگرفتن به عنوان یک نرم افزار حسابداری جامع معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: ساخت فاکتور آنلاین

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار انبار

نرم افزار فروش

چرا باید نرم افزار حسابداری داشته باشید:

افزایش بهره وری

انجام اتوماتیک حساب کتاب

پر کردن آسان فرم های مالیاتی

داشتن تاریخچه مالی

امکان داشتن گزارش های مالی متنوع

امکان وصول مطالبات با روش های نوین پرداخت

Google

فاکتور آنلاین و کمک به دریافت سریع تر وجوه

فاکتور آنلاین محصول متفاوتی از سیزپی است که در انواع مختلف نرم افزارهای حسابداری قابلیت پیاده سازی دارد. در حال حاضر در نرم افزارهای رستورانی، منوهای دیجیتالی، نرم افزارهای بیمه این فاکتور در حال استفاده می باشد. علت استقبال گسترده از این خدمت کاهش هزینه ها از یک سو و افزایش سرعت در دریافت مبالغ از سوی دیگر است. فاکتور آنلاین ابزاری است که امکان ارسال فاکتور به صورت آنلاین برای مشتری را فراهم می کند تا از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر خود نسبت به پرداخت مبلغ فاکتور به کمک درگاه پرداخت اینترنتی اقدام کند. صدور فاکتور آنلاین به خصوص برای کارگزاران بیمه، آزانس های مسافرتی، برگزارکننده های دوره های آموزشی، رستوران و کافی شاپ ها، شرکت های پخش مواد غذایی بسیار کاربردی است. سیزپی با تهیه وب سرویس فاکتور پیامکی شرایطی برای توسعه دهندگان نرم افزارهای حسابداری فراهم کرده است که بتوانند به راحتی این قابلیت را به نرم افزار خود اضافه کنند. فاکتورها می توانند با تعیین تخفیف ثابت و متغیر ساخته شوند. همچنین بعد از پرداخت مبلغ فاکتور ثبت سند حسابداری آن به صورت خودکار انجام می شود. نمونه این مورد نرم افزار صندوق قرض الحسنه کیمیا می باشد که در حال حاضر در صندوق ها و تعاونی های اعتبار در حال استفاده است.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.