ساخت فاکتور آنلاین

ساخت فاکتور آنلاین

همانطور که می دانید با گسترش ویروس کرونا خیلی از مراکز، خدمات خود را غیرحضوری ارائه می دهند، مثلا همین دیروز بود که در خبرها اعلام شد " خدمات منطقه 6 شهرداری تهران غیرحضوری می شود" یعنی شهروندان می توانند برای دریافت سرویس های شهری بدون نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری ها اقدام نمایند. حال در بخش های مختلف این هوشمند سازی و غیرحضوری کردن ارائه خدمات و محصولات در حال گسترش است. اگر بخواهیم هوشمند سازی را از دید پرداخت ببینیم، بسیاری از رستوران ها ، کترینگ ها، بیمه ها، شرکت های پیک موتوری و ... جهت دریافت هزینه سفارشات از دستگاه پوز یا وجه نقد استفاده می کنند در حالی که همان مبلغ را می توانند به صورت اینترنتی دریافت کنند و با مشکلاتی نظیر انتقال ویروس، خراب شدن دستگاه پوز، نداشتن پول خرد دست و پنجه نرم نکنند. 

فاکتور الکترونیکی  

با توجه به شرایط روز جامعه و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا از طریق وجه نقد، و یا تبادل کارت و دستگاه پوز در هنگام تحویل سفارشات و همچنین بالا بردن امنیت پرداخت و جلوگیری از ارسال شماره کارت محصولی با عنوان " فاکتور الکترونیکی " به امکانات سیزپی اضافه شده است. فاکتور الکترونیکی یعنی شما فقط مبلغ را وارد می کنید و به شماره موبایل مشتری پیامک می کنید و بعد از واریز وجه نسبت به ارسال سفارش اقدام می کنید. فاکتور آنلاین مزایای زیادی برای این کسب و کارها دارد چرا که ابتدا مبلغ را دریافت کرده و سپس سفارش را ارسال می کند، نیازی به داشتن دستگاه پوز نیست، گزارشات حسابداری متنوعی را ارائه می دهد.

نحوه کار فاکتور آنلاین سیزپی

هنگام سفارش تلفنی، کاربر مبلغ کل سفارش را در فاکتور وارد می کند و گزینه ارسال به موبایل را انتخاب می کند، مشتری نسبت به پرداخت وجه فاکتور اقدام می کند. حالا نوبت ارسال سفارشات است. مبلغ فاکتور قابل تغییر توسط مشتری نیست و بلافاصله بعد از پرداخت در پنل نمایش داده می شود. در ضمن هزینه ارسال پیامک به عهده سیزپی می باشد.

در ادامه توضیح این مطلب ضروری است که در شرکت ها یا کسب و کارهایی که دارای تعداد زیادی فروشنده هستند، این امکان وجود دارد تا به ازای هر بازاریاب و فروشنده یک پنل کاربری جدا تعریف کرد تا نسبت به صدور فاکتور برای مشتری اقدام کنند و میزان فروش آنها را از طریق پنل مدیریتی ارزیابی کرد. هر فروشنده مجاز است لیست فاکتورهای صادر شده توسط خود را ببیند و نسبت به پیگیری فاکتورهای واریز نشده اقدام کند.

از دیگر مزیت های سرویس های سیزپی که فاکتور آنلاین یکی از آنها می باشد، داشتن وب سرویس های متنوع برای مشتریان سازمانی و کسانی که احتیاج دارند از این قابلیت های پرداخت اینترنتی در سیستم های خود استفاده کنند.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.