نحوه دریافت شماره شبا

نحوه دریافت شماره شبا

دریافت شبای بانک ملی ایران

همان طور که می دانید بانک ملی ایران یکی از اولین بانک های کشور است که در سال 1307 در تهران رسماً کار خود را آغاز کرد. اگر در این بانک حساب دارید و به دنبال گرفتن شماره شبای حساب ملی خود هستید می توانید به کمک مطالب این صفحه به راحتی شماره حساب خود را به شبا تبدیل کنید و یا برعکس.

ابتدا به صفحه دریافت شماره شبا در سایت سیزپی بروید و لیست بانک ها را ببینید.

پس از انتخاب بانک ملی از لیست مورد نظر به صفحه زیر منتقل می شوید.

صفحه دریافت شماره شبای بانک ملی

در قسمت بالایی با انتخاب نوع حساب و درج شماره حساب خود روی گزینه دریافت شبا کلیک کنید تا کار تبدیل حساب به شبا انجام شود و نام دارنده حساب نیز نمایش داده شود.

در قسمت پایینی هم کافیست شماره شبای مقصد خود را وارد کنید تا شماره حساب را به دست بیاورید. اگر یک مجموعه حقوقی هستید می توانید در بخش تبدیل گروهی شباها یک فایل وارد کنید و خروجی شماره حساب را دریافت کنید.

شماره شبا کجاها به درد شما می خورد؟

شبا یا به اصطلاح انگلیسی زبان ها IBAN یک شناسه 24 رقمی است که حاوی اطلاعاتی از جمله نام بانک، نوع حساب، شماره حساب و کشوری است که حساب متعلق به آن است این امکان را می دهد تا مبادلات بانکی در داخل و خارج از کشور استاندارد شده و به راحتی انجام شود. انجام عملیات بانکی ساتنا و پایا بر اساس همین شناسه شبا انجام می شود. یک شناسه شبا تمامی اطلاعات حساب بانکی را دارد و می توان با کمک آن به انتقال وجه پرداخت. همچنین برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی و دستگاه پوز نیاز دارید تا شماره شبای حساب بانکی خود را پیدا کنید.

در ادامه نحوه پیدا کردن شبای چند بانک کشور آورده می شود. برای باقی بانک ها به همین ترتیب می توانید پیش بروید:

دریافت شبای بانک ملت

برای گرفتن شماره شبای بانک ملت روی آیکون بانک ملت در همان لیست بانک ها کلیک کنید.

شماره شبای بانک ملت

در صفحه بالا روی دریافت شماره شبا کلیک کنید. در این صفحه با وارد کردن شماره حساب متمرکز و کد امنیتی می توانید به شبای ملت دست پیدا کنید.

دریافت شبای بانک صادرات

با انتخاب بانک صادرات صفحه زیر باز می شود:

شماره شبای بانک صادرات

محاسبه شبا بر حسب شماره حساب صادرات و محاسبه شماره حساب بر حسب شبای صادرات را می بینید که بسته به نیاز خود یک مورد را انتخاب کنید. Google


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.