نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و گسترش اینترنت بسیاری از کارها راحت تر شده است، به عنوان مثال زمانی که فردی تصمیم دارد از فروشگاه های آنلاین خرید غیر حضوری انجام دهد، می تواند هزینه محصول را توسط گوشی یا کامپیوتر در هر ساعت از شبانه روز و هر موقعیت مکانی می تواند به صورت اینترنتی، توسط درگاه پرداخت اینترنتی به حساب صاحب فروشگاه واریز نماید. همینطور با رشد کسب و کارهای آنلاین در قالب وب سایت و فروشگاه های آنلاین، داشتن درگاه پرداخت اینترنتی برای صاحبان مشاغل بسیار مهم و ضروری می باشد.

اما چطور برای ایجاد و گرفتن درگاه پرداخت اقدام کنیم؟

درگاه پرداخت آنلاین سیزپی در سریع ترین زمان و بدون صرف هزینه های بالا به صاحبان کسب و کار های آنلاین درگاه پرداخت ایمن ارائه می نماید که مشتریان پرداخت های خود را بدون دردسر و با امنیت بالا انجام دهند. در ادامه مراحل دریافت درگاه پرداخت به صورت گام به گام  و تصویری آورده می شود.

ابتدا به سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی به نشانی https://www.sizpay.ir  مراجعه نمایید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه ثبت نام صفحه ای همانند تصویر پایین برای شما باز می شود که با تکمیل اطلاعات خواسته شده، کد اعتبار سنجی به شماره موبایلی که ثبت کرده اید ارسال می شود. 

پس  از ثبت کد اعتبار سنجی و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود در سیزپی می شوید.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید در قسمت تعداد کل درگاه ها عدد صفر نشان داده می شود. در قسمت سمت راست، داشبوردی وجود دارد که گزینه های متعددی در آن می باشد. برای ایجاد درگاه پرداخت باید گزینه " درگاه مستقیم "  را انتخاب کنید. 

طبق بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با الزامی شدن دریافت شناسه مالیاتی برای ایجاد درگاه پرداخت، اگر شناسه مالیاتی ندارید ابتدا باید به سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه نمایید و با ثبت نام در سامانه، شناسه مالیاتی خود را دریافت کنید.

درخواست درگاه مستقیم شامل 5 مرحله می باشد. مرحله اول "ثبت اطلاعات فردی" است.

مرحله دوم " ثبت اطلاعات تماس" 

مرحله سوم "احراز هویت و ارسال مدارک"

برای احراز هویت باید حتما تصویر کارت ملی و شناسنامه آپلود شود.

مرحله چهارم " ثبت اطلاعات بانکی" 

در این مرحله شما می توانید چند حساب خای بانکی معرفی نمایید و هم چنین از قابلیت " تسهیم وجوه" هم استفاده کنید.

مرحله آخر "ثبت اطلاعات پذیرندگی" 

با تکمیل موارد بالا و ثبت شناسه مالیاتی ثبت نام شما به پایان می رسد، توجه کنید همان اطلاعاتی که در سامانه امور مالیاتی ثبت می کنید مانند آدرس، کدپستی، شماره شبا و شماره حساب باید آن ها را در پنل سیزپی ثبت کنید. سپس با بررسی کارشناسان سیزپی، درخواست درگاه پرداخت شما یک روزه تایید می شود و از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود حال می توانید از قابلیت های متعدد سیزپی همچون درگاه پرداخت اختصاصی، کارتخوان مجازی، درگاه پرداخت مخصوص شبکه های اجتماعی، تسهیم وجوه و دیگر موارد استفاده نمایید.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.