مرکز تماس

مرکز تماس

مرکز تماس (Contact Center)، مرکزی است که به منظور دریافت، انتقال و ارسال درخواست ها از طریق تلفن، پست الکترونیکی، پیام کوتاه، نمابر و اینترنت به کار گرفته می شود. مرکز تماس نقطه اصلی مدیریت ارتباط با مشتری در یک شرکت است. ایجاد مرکز تماس از این جهت مهم است که به مشتریان این امکان را می دهد تا در هر زمان و مکانی به سریع ترین شکل ممکن بتوانند با کسب و کار آن ها ارتباط برقرار کنند. بسیاری از کسب و کارها مانند پرداخت یارها برای راهنمایی مشتریان خود و ارائه خدمات بهتر ملزم به راه اندازی مرکز تماس هستند. در اینجا به بررسی مرکز تماس شرکت پرداخت یاری سیزپی می پردازیم. Google

پیشنهاد سیزپی: گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی

  1. تماس با شرکت: تلفن های ارتباطی سیزپی در بخش تماس با ما سایت قرار دارد. تمامی تماس های صورت گرفته ثبت و ضبط می شود. پس از  تماس با تلفن شرکت می توانید داخلی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به واحد مربوطه وصل شوید.
  2. ایمیل: ارسال ایمیل به آدرس ایمیل سازمانی سیزپی.
  3. تیکت: ارسال تیکت از طریق بخش تیکت در داخل پنل کاربری. تیکت ها دارای دسته بندی مختلفی هستند و بسته به نوع درخواست خود مانند تغییر شبا، مغایرت در تسویه، مشکلات فنی راه اندازی درگاه پرداخت و ... می توانید درخواست خود را ثبت کنید این تیکت ها توسط مرکز تماس بررسی می شود و به واحدهای مربوطه ارجاع می گردد. میزان رضایت خود از پاسخگویی را در همین بخش می توانید از خیلی زیاد تا کم ثبت کنید.
  4. شبکه های اجتماعی: برای آگاهی از آخرین اخبار سیزپی می توانید SIZPay  را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. از طریق دایرکت اینستاگرام می توانید موضوعات خود را مطرح نمایید.

کارشناسان مرکز تماس وظیفه دارند در اسرع وقت نسبت به ارائه راهکار و حل مشکلات پذیرندگان اقدام کنند. هر پذیرنده ای که با شرکت تماس می گیرد دغدغه خاص خود را دارد و کارشناس مرکز تماس وظیفه دارد تا خلاقانه ترین راهکار را در اختیار پذیرنده قرار دهد. کارشناس مرکز تماس سیزپی می تواند سرویسی را به پذیرنده ارائه دهد، درخواست وی را پیگیری نماید، نسبت به نیاز پذیرنده راه حلی را پیشنهاد دهد و یا بازاریابی تلفنی انجام دهد. یک مرکز تماس سازنده و بهینه باید مشتری را راضی نگه دارد چرا که پاس کاری مشتری بین واحدهای مختلف و انتظار بیش از حد وی پشت تلفن باعث خواهد شد تا نارضایتی خود را به افراد دیگر انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی

شما چقدر از تماس با سیزپی راضی بوده اید؟ اگر پیشنهادی دارید حتما از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.