لینک پرداخت همگانی

لینک پرداخت همگانی

پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت و نفوذ آن در همه زمینه ها باعث تغییر در رفتار و عادات مردم شده است. یکی از بخش هائی که در آن شاهد این تغییرات بوده ایم بانکداری و پرداخت الکترونیک بوده است. درگذشته برای خرید کالا یا خدمات باید همواره پول نقد به مقدار کافی همراهمان داشتیم تا به فروشنده پرداخت نمائیم. اما این روزها کمتر کسی وجه خرید خود را با پول نقد پرداخت می کند و حتی فروشندگان نیز تمایلی به دریافت وجه نقد ندارند.

همین پیشرفت ها در صنعت پرداخت علاوه بر ایجاد سهولت در امر خرید و فروش موجب افزایش امنیت و از نگاهی دیگر کمک به حفظ محیط زیست کرده اند. امنیت از آن جهت که دیگر خریدار مجبور به حمل پول نقد نیست و دخل فروشنده نیز به راحتی مورد دستبرد سارقان قرار نمی گیرد، در خصوص حفظ محیط زیست نیز به ذکر همین یک نکته کفایت کنیم که برای چاپ اسکناس ها باید درختان بیشماری قطع گردد که با استفاده از کارتهای مغناطیسی ( Magnet Card ) این کار بسیار کمتر از گذشته اتفاق می افتد.

هرچند که بسیاری از مردم روی آورده اند به خرید اینترنتی از سایت ها و اپلیکشن ها و تمایل دارند که در هنگام خرید از طریق درگاه پرداخت بصورت اینترنتی با کارت بانکی خود و رمز پویا پرداخت را انجام دهند اما با این حال کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی دیگری هستند که تمایل به پرداخت های نوین اینترنتی دارند و مایل هستند که به جای وجه نقد(اسکناس کاغذی) و دستگاه  POS از درگاه ها و لینک های پرداخت استفاده کنند یا فاکتور آنلاین حاوی لینک پرداخت و قیمت برای مشتری صادر کنند یا بطور کلی یک لینک پرداخت همگانی داشته باشند تا به جای خواندن ارقام شماره کارت که کاری وقت گیر است آن را به مشتری بدهند و مشتری یا پرداخت کننده در لحظه مبلغ را وارد کند و بصورت آنی از طریق درگاه پرداخت پرداخت کند بدون اینکه به اپلیکشن و یا نرم افزار خاصی نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست ؟

استفاده از لینک پرداخت اینترنتی می تواند بصورت کد QR نیز باشد و افراد در فروشگاه ها و کافه رستوران ها و... به راحتی تصویر این کد را در دسترس مشتریان خود قرار دهند تا فقط با یک برنامه اسکن ساده که روی موبایل هوشمند همه هست کد QR را اسکن کرده و صفحه پرداخت باز شود و مشتری با خیال راحت و با استفاده از اطلاعات روی کارت و رمزدوم پویا پرداخت را انجام دهد.

لینک پرداخت همگانی را می توانید روی سایت بگذارید و یا حتی در شبکه های اجتماعی دیگر نیز که فعالیت فروش و بیزینسی دارید برای مشتری ارسال کنید و مشتری با وارد کردن مبلغ و اطلاعاتی که شما می خواهید پرداخت را انجام دهد.

شما اگر از لینک پرداخت سیزپی استفاده کنید می توانید علاوه بر لینک همگانی یا آزاد که مشتری خودش مبلغ را وارد می کند و برای خدمات خیریه و حامی بودن بسیار مناسب است چون شخصی که دارد حمایت می کند موظف به پرداخت مبلغ معینی نیست از لینک پرداخت با مبالغ معین نیز می توانید استفاده کنید که پیش از ارسال برای مشتری مبلغ پرداختی را خودتان تنظیم می کنید و مشتری نیز فقط همان مبلغ را می تواند پرداخت کند.

با لینک پرداخت های سیزپی شما می توانید تنظیماتی به دلخواه نیز انجام دهید و مثلا اطلاعاتی که مایل به دریافت از مشتری هستید هنگام پرداخت مثل نام، تلفن، بابت چه چیزی پرداخت انجام می شود، توضیحات و... را از مشتری قبل پرداخت دریافت کنید و زمانی که مشتری پرداخت را انجام دهد بصورت خودکار برای شما مشخصاتی که هنگام پرداخت خواسته بودید و از جمله نتیجه موفق بودن تراکنش ارسال می شود و از پنل کاربری تان نیز قابل گزارش گیری و نمایش است.

برای داشتن لینک پرداخت سیزپی کافیست ابتدا در سایت SIZPay ثبت نام کنید و کمتر از چند ساعت بعد از احراز هویت از لینک پرداخت خود استفاده کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.