اقلام فاکتور آنلاین

اقلام فاکتور آنلاین

اگر با فاکتور آنلاین سیزپی کار کرده باشید می دانید که فاکتور یا صورتحساب آنلاین فقط قابلیت درج مبلغ و موبایل گیرنده را داشت و خریدار بعد از دریافت فاکتور خرید در گوشی موبایل باید نسبت به پرداخت از طریق درگاه پرداخت سیزپی اقدام می کرد. در جدیدترین ورژن از فاکتور آنلاین سیزپی و با توجه به استقبال خوب پذیرندگان، بخش اقلام نیز به فاکتور آنلاین سیزپی اضافه شد حالا می توانید با ورود به پنل کاربری و رفتن به قسمت ارسال فاکتور نسبت به وارد کردن ریز سفارش ها همچون نوع کالا، تعداد، مبلغ، مالیات، تخفیف، جمع اقلام و غیره را وارد کنید. در زیر نمونه فاکتوری که توسط کاربر در حال ساخت است را مشاهده می کنید:

مرت بط ب خوانید: درگاه پرداخت اینترنتی

نمونه فاکتور آنلاین در حال ساخت توسط کاربر

 

در صدور فاکتور آنلاین به نکات زیر توجه کنید:

  1. امکان صدور فاکتور آنلاین علاوه بر پنل کاربری از طریق اپلیکیشن سیزپی نیز وجود دارد.
  2. امکان غیرفعال کردن فاکتور ارسال شده وجود دارد.
  3. امکان تعریف کاربر و ایجاد سطح دسترسی برای صدور فاکتور وجود دارد.
  4. امکان اتصال به سیستم و نرم افزارهای فروشگاهی و صندوق های فروشگاهی وجود دارد.
  5. امکان گزارش گیری از فاکتورهای پرداخت شده وجود دارد.
  6. امکان ارسال فاکتور گروهی در حالتی که تعداد گیرندگان فاکتور زیاد است، وجود دارد.
  7. تمامی فاکتورها از پنل پیامکی سیزپی ارسال می گردد.
  8. امکان درج لوگوی فروشگاه در فاکتور وجود دارد، نگاه تبلیغاتی داشته باشید چرا که با این امکان شما می توانید تبلیغ خود را داشته باشید.

 

  

فاکتور آنلاین مورد استفاده چه اصناف یا چه کسب و کارهایی می تواند باشد؟

محدودیتی در استفاده از فاکتور وجود ندارد و هر کسب و کاری فراخور نیازمندی خود خواهد توانست از فاکتور پرداخت استفاده کند. ما مثال هایی برای شما می آوریم تا نمونه استفاده را در انواع مختلف کسب و کارها ببینید و ایده بگیرید:

سفارش های تلفنی، مثلا در رستوران ها یا در سوپر مارکت ها که مشتری طی تماس تلفنی ثبت سفارش می کند می توان همان لحظه فاکتور سفارش ها را صادر کرد تا بعد از پرداخت فاکتور، پیک فقط تحویل سفارش را انجام دهد. سینرژی یا هم افزایی حاصل از این روش برای کسب و کارها بسیار بالا خواهد بود. در این روش پرداخت، از اتلاف وقت پیک کاسته می شود چرا که فقط تحویل می دهد، از اتلاف وقت صندوقدار جلوگیری می شود و نیازی به شمردن رسید دستگاه پوز نیست و همه اطلاعات پرداخت یکجا و در سیستم سیزپی وجود دارد. از هزینه های خرید دستگاه پوز و خرابی دستگاه خبری نیست. زمان بیشتری برای ارسال های دیگر دارید و این یعنی افزایش فروش.

بیشتر بخوانید: لینک پرداخت در صنعت بیمه

فروش تورهای مسافرتی، صندوق فروشگاهی، سیستم حسابداری، رستوران و کافه ها، کمپین ها و دوره های آموزشی، سوپرمارکت ها و . . . همه می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم. ایمیل info@sizpay.ir در اختیار شماست تا با ما در ارتباط باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.