طراحی رایگان سایت فروشگاهی

طراحی رایگان سایت فروشگاهی

برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی کم خرج راه های زیادی وجود دارد مانند: فروش در شبکه های مجازی همچون پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرامی و... ولی برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی با اعتبار و قابل اعتماد بی شک در حال حاضر راهی به جز داشتن وب سایت نیست. چراکه مشتری یا خریدار در چنین پیج ها یا پلتفرم های مجازی رایگان، نمی تواند فروشنده و محصول را احراز هویت کند و فروشنده نیز به راحتی می تواند مشتری را دور بزند، بنابراین می گوییم کم خرج است ولیکن معتبر نیست. مگر اینکه خریدار را برای خرید از آن صفحه به وبسایت فروشگاهی اش راهنمایی کند و ثبت و سفارش و پرداخت بعد از بررسی اینماد و آدرس و درگاه پرداخت اینترنتی مطمئن انجام شود.
اگر می خواهید فروش آنلاین محصولات و خدمات خود را در قالب سایت شروع کنید ولی هنوز سایتی ندارید یا نگران هزینه های برنامه نویس هستید، خوشحال باشید زیرا در این نوشتار برای شما می گوییم که چگونه بدون داشتن دانش  برنامه نویسی سایت خود را طراحی کنید.   

بیشتر بخوانید: چگونه در خانه درآمد میلیاردی داشته باشیم؟
طراحی سایت در سراسر دنیا به دو صورت انجام میشود:
1.    روش اول طراحی سایت وورد پرسی است که بصورت رایگان است (بسیاری از سایت های معروف و مهم ایران و جهان با زبان ورد پرس هستند )
2.    برنامه نویسی و کد نویسی ( نیازمند زمان زیاد و دانش برنامه نویسی و بسیار هزینه بر است)
اگر می خواهید 0 تا 100 کارهای سایت را خودتان پیش ببرید بهترین روش روش اول یا همان استفاده از ورد پرس (wordpress) است. 
برای طراحی سایت فروشگاهی به این روش چند مرحله درنظر گرفته می شود که باید انجام دهیم تا فروشگاه اینترنتی مان آماده شود.
•    مرحله اول این است که شما نام وبسایت خود را انتخاب کنید و مطابق با آن دامنه یا دامین خریداری کنید. خرید دامنه برای سایت در واقع خرید نام برای سایت است و برای خرید باید به وب سایت شرکت های معتبر مراجعه کنید و دامنه مورد نظر خود را ثبت و خریداری نمایید که خرید آن نیز راحت است.
•    مرحله دوم خرید هاست یا سرور است؛ هاست تاثیر مستقیم بر روی سرعت وبسایت شما دارد. خرید هاست نیز از وب سایت های شرکت های هاستینگ انجام می شود.
•    مرحله سوم خرید قالب یا تم وردپرسی است که این مورد شما را از داشتن برنامه نویس بی نیاز می کند. قالب های وردپرسی را نیز از سایت های معتبر ایرانی می توانید تهیه کنید این قالب ها انواع و اقسام مختلفی دارند که بتوانند نظر شما را جلب کنند. 
•    مرحله چهارم نصب پلاگین یا افزونه است بنا به نوع کاربری سایت ممکن است به نصب چند افزونه نیاز داشته باشید که  یکی از افزونه های خیلی مهم برای سایت فروشگاهی افزونه ورود کاربران است که اطلاعات کافی را مشتری  در اختیارتان می گذارد.
•    مرحله پنجم نصب افزونه درگاه پرداخت است که کار فروش شمارا راحت می کند و فوق العاده مرحله حساسی است و باید بسیار توجه داشته باشید زیرا همه امور مالی سایت معمولا به این مورد بستگی دارد چون تمامی پرداخت های مشتری ها از طریق همین درگاه پرداخت است که به حساب شما می نشیند. توصیه میشود از درگاه پرداخت اینترتی معتبر و با کیفیتی همچون درگاه پرداخت سیزپی استفاده کنید تا هیچگاه مشکل پرداخت برای شما و خریدار پیش نیاید. ثبت نام درگاه پرداخت سیزپی از طریق سایت بصورت اینترنتی است و هیچ هزینه ای ندارد و بطور رایگان بعد از احراز هویت در اختیارتان قرار می گیرد.
•    مرحله آخر درست کردن وبسایت ؛ بعد از انجام و تکمیل پنج مرحله بالا محصولات خود را با عکس و توضیحات لازم و قیمت در سایت بچینید و درخواست اینماد دهید سپس برای سایتتان تبلیغ و SEO انجام دهید  تا مشتریان خود را جذب کنید .

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.