چگونه در خانه درآمد چند میلیاردی داشته باشیم؟

چگونه در خانه درآمد چند میلیاردی داشته باشیم؟

امروزه کار در منزل و داشتن درآمد بالا رویای دست نیافتنی نیست و با اندکی صرف زمان برای بدست آوردن شناخت از خودتان می توانید شغل دلخواهتان را در خانه داشته باشید و به درآمدی عالی برسید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام درگاه پرداخت

داشتن شغل و منبع درآمد در خانه مزایایی دارد که برخی از این مزایا عبارتند از:

  • آزادی
  • آسایش و راحتی
  • کار در مسافرت
  • صرفه جویی در هزینه ها (به خصوص هزینه های حمل و نقل و ایاب ذهاب)
  • استقلال مکانی
  • کاهش استرس
  • صرفه جویی در وقت (دیگر در ترافیک و صف های تاکسی و ایستگاه اتوبوس و مترو نمی مانید)
  • زمان بیشتری صرف خانواده می کنید
  • و...

در حال حاضر در بسیاری از شهرهای کوچک افراد نمی توانند مناسب با علایق و تخصص هایشان شغلی برگزینند و این امر باعث می شود این افراد مدت زیادی بیکار بمانند و تا حدودی از کار دلسرد شوند، اکثر این افراد فکر می کنند که اگر خودشان بخواهند کسب و کار راه اندازی کنند به سرمایه زیادی نیاز دارند و تا حدودی درست است ولی با داشتن کسب و کار درخانه از هزینه های اولیه بسیار کم میشود. راه اندازی کسب و کار درخانه معمولا به سرمایه زیادی نیاز ندارد و با کمترین سرمایه هم میشود کسب و کار خود را استارت زد.

داشتن کسب و کار خانگی معایبی نیز دارد که بعضی از آنها عبارتند از:

  • افرادی هستند که کسب و کار خانگی را به رسمیت قبول ندارند ممکن است با مواجهه با این افراد خشمگین شوید
  • اطرافیان فکر می کنند که شما همیشه وقتتان آزاد است
  • نیاز به انرژی ذهنی بیشتری دارید
  • فعالیت بدنی و تحرکتان بسیار کم می شود
  • و...

اگر میخواهید شغل در منزل خودتان را تاسیس کنید می توانید با توجه به مزایا و معایب کار در خانه تصمیم گیری کنید ولی اگر هنوز نمی دانید که میخواهید چه کاری راه اندازی کنید ما به شما 5 ایده درآمدزا با کمترین سرمایه یا بدون سرمایه را پیشنهاد می دهیم که می توانید با توجه به علاقه و توانایی هایتان از آنها بهره ببرید.

ایده اول:

فروش وسایلی که با دست می توانید بسازید، این کار را میتوانید با وسایل اضافه و دور ریختنی که به آنها نیاز ندارید انجام دهید، فقط کافیست یک صفحه در شبکه های اجتماعی داشته باشید و یک لینک پرداخت آنلاین تا کسب کارتان را شروع کنید.

ایده دوم:

راه اندازی سایت و دادن خدماتی مانند مشاوره آنلاین و... البته اگر علم اش را دارید، توجه کنید که در این قبیل روش ها برای درآمد اگر طراحی وب سایت بلد باشید کاملا بدون سرمایه میشود شروع کرد فقط به یک سایت و یک درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارید.

که آن را نیز شرکت های معتبری مانند سیزپی رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

ایده سوم:

انجام کارهای ساده ای مانند تایپ و اگر به زبان های دیگر مسلط باشید ترجمه متون، شما میتوانید برای این کار نیز تیمی از افراد جویای کار مثل خودتان جمع کنید و در شبکه های مجازی تبلیغ کنید و کار بگیرید یا ربات تلگرامی راه اندازی کنید و آن را به درگاه پرداخت متصل کنید تا مشتری هنگام سفارش پرداخت هزینه را نیز انجام دهد.

ایده چهارم:

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین، از آشپزی و تدریس درس های دانش آموزان گرفته تا هر تخصص دیگری که دارید را میتوانید بصورت غیر حضوری در خانه آموزش دهید.

ایده پنجم:

مدیریت سایت و پیج اینستاگرام دیگران، برای این کار هم نیز نیازی نیست از منزل خارج شوید و با داشتن لپ تاپ و موبایل هوشمند به راحتی و بدون هیچ هزینه ای می توانید درآمد داشته باشید. برای شروع هر کاری حتما برنامه ریزی داشته باشید و با در نظر گرفتن توانایی های خود اقدام کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.