صدور صورتحساب آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی

 صدور صورتحساب آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی

برخی مجموعه ها فروش بالایی دارند، مشتریان وفادار دارند اما می بینند جریان نقدینگی شان پایین است مثلا فقط پیش پرداخت می گیرند و بقیه مبلغ را بعد از تحویل کار دریافت می کنند یا فروش تلفنی دارند و باید بعد از تحویل سفارش وجه آن را دریافت کنند، ممکن است هفته ها و ماه ها دنبال پول خود باشند، اگر شما هم دارای بیزنسی هستید که با چنین چالش هایی روبرو شده است ما در سیزپی (SIZPay)  با راهکار صورتحساب آنلاین در کنار شما هستیم.

صدور صورتحساب مشتری به صورت آنلاین ؟ چگونه انجام می شود ؟

برای صدور صورتحساب برای خریدار ابتدا باید اکانت سیزپی داشته باشید تا تیم سیزپی بتواند درگاه پرداخت شما را فعال کنند و به نوبه خود امکان صدور صورتحساب هم فعال شود. فرض کنید تیم بازارایابی تلفنی با خریدار در حال مذاکره است و سفارش می گیرد، همان لحظه یک فاکتور آنلاین برای خریدار ارسال می کند تا وجه را پرداخت کند حتی برخی می گویند قیمت ها لحظه ای تغییر می کند باید سریع تر واریز انجام شود و چه روشی بهتر از صورتحساب آنلاین که یک لینک حاوی جزئیات خرید، مبلغ و نام واریز کننده به موبایل خریدار پیامک می شود و کافیست برای پرداخت امن، روی لینک پرداخت کلیک کند، حداکثر مبلغی که می توان با کارت بانکی پرداخت کرد 50 میلیون تومان است و برای پرداخت های بیشتر باید از کارت های دیگر استفاده کند. بعد از انجام عملیات پرداخت، وضعیت صورتحساب به پرداخت شده تغییر خواهد یافت. خبر خوب آن که می توانید برای هر کارمند خود یک کاربری با دسترسی صدور صورتحساب ایجاد کنید که قادر به دیدن صورتحساب کارمند دیگر نباشد و همچنین برای راحتی کار اپلیکیشن سیزپی نیز طراحی و پیاده سازی شده است که هم اکنون از طریق کافه بازار می توانید دانلود کنید، این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که بدون نیاز به ورود به پنل کاربری و فقط از طریق اپ می توان صورتحساب خرید صادر کرد و وضعیت پرداخت ها را نیز به روز گزارش گرفت. با صدور فاکتور در اپ می توانید مالیات بر ارزش افزوده را هم روی فاکتور خود بیفزایید.

لینک دانلود اپلیکیشن سیزپی که با نام پس پی ارائه شده است.

هر فاکتور شامل چه آیتم هایی است:

جزئیات سفارش

مشخصات واریز کننده

مالیات

شماره فاکتور

تخفیف

صدور صورتحساب را یا از طریق پنل سیزپی انجام دهید یا به کمک API سیستم و نرم افزارهای خود را به صورتحساب آنلاین متصل کنید تا فاکتورها به صورت اتوماتیک به خریداران پیامک گردد.

پیشرفته ترین سیستم های حسابداری کسب و کارها از سیزپی بهره می برند.

آخرین مطلب منتشر شده در سیزپی: درگاه پرداخت پادکست

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.