سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت آنلاین

درحال حاضر تعداد فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و افراد نیز در هر سن و سالی و هر قشری از جامعه به نوبه خود و با توجه به نیازهایشان به صورت اینترنتی خرید می­کنند و در همان لحظه بعد از سفارش کالای مورد نظر یا خدمت مورد نیازشان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی یا لینک پرداخت اقدام به پرداخت هزینه آن می­کنند. درحال حاضر بخاطر شیوع ویروس کرونا اکثر خریدها به صورت اینترنتی انجام می­شود­ ولی برای خریدهای ضروری مانند نان و خرید های سوپرمارکتی به صورت حضوری به خرید می­روند. شاید یکی از دلایل این باشد که تعداد فروشندگان اینترنتی برای محصولات سوپرمارکتی و نان تعدادشان کم است، یا دلیل دیگر می تواند نحوه حمل و نقل کالا از فروشگاه به مقصد باشد زیرا کالاهای سوپرمارکتی اکثرا برای مصرف روزانه هستند و ممکن است خیلی زود فاسد شوند پس باید خیلی بادقت و با احتیاط حمل و نقل شوند تا سالم بدست مشتری برسد. به همین دلیل ممکن است خریدار ترجیح دهد کالای سوپرمارکتی را خودش حضوری از نزدیک ترین سوپرمارکت محل خریداری کند و به خانه بیاورد.

درحال حاضر نیاز است سوپرمارکت های آنلاین و با کیفیت حمل نقل بهتری داشته باشیم تا افراد راحت ترخرید کنند.

در این بلاگ می خواهیم به شما بگوییم که چگونه شعبه آنلاین سوپرمارکت خود را راه اندازی کنید یا اگر هم تا الان سوپرمارکت یا تجربه کار در سوپرمارکت را نداشته اید چطور سوپر مارکت آنلاین خود را افتتاح کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید در چه فضایی میخواهید سوپرمارکت آنلاین خود را راه اندازی کنید مثلا صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام،  ثبت آگهی در سایت های فروشگاهی دیگران، سایت و اپلیکیشن شخصی خود و غیره.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر تصمیم به فروش در سایت یا اپلیکیشن را دارید از سایت یا اپلیکیشن شخصی فروش مخصوص فروشگاه خودتان استفاده کنید و مستقیم کار کنید و سایت را به درگاه پرداخت شخصی خودتان متصل کنید تا دیگر مجبور نباشید به دلیل ثبت آگهی و فروش در سایت­های چند فروشگاهی درصدی از درآمدتان را به آن سایت ها به عنوان کارمزد بدهید.

برای داشتن پلتفرم فروشگاهی تخصصی در قدم اول شما باید یک شرکت طراحی سایت یا اپلیکشن خوب پیدا کنید که با استفاده از سرچ گوگل به راحتی میتوانید این شرکت ها را پیدا کنید و سایت یا اپلیکشن خود را سفارش دهید.

حالا باید ازکجا محصولات سوپرمارکتی را عمده خریداری کرد؟

اگر سوپرمارکت فیزیکی داشته باشید میدانید که ویزیتورهای زیادی از شرکت های مختلف برای فروش و عقد قرارداد به صورت حضوری به فروشگاه یا مغازه شما می آیند. اما اگر تا بحال سوپرمارکت نداشته­ اید اوایل شروع به کارتان باید خودتان به سراغ این افراد بروید و اقلام لازم را برای سوپرمارکت خریداری کنید و زمانی که فروشتان به حد مطلوب رسید میتوانید خودتان مستقیم برای خرید به کارخانه ها و تولیدی ها بروید و عمده خرید کنید.

برای حمل و نقل محصولات از انبار تا تحویل به مشتری از ماشین های مخصوص یخچال دار استفاده کنید.

مرحله بعدی این است که بعد از تکمیل سایت یا اپلیکیشن برای خرید آسان مشتری و فروش بهتر خودتان برای دریافت درگاه پرداخت اقدام کنید و اگر فروش تلگرامی یا اینستاگرامی دارید لینک پرداخت سیزپی بگیرید.

برای گرفتن درگاه پرداخت بهتر است از خدمات و درگاه پرداخت سیزپی استفاده کنید زیرا درحال حاضر SIZPay بهترین و پایدارترین درگاه پرداخت را به شما ارائه می­دهد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.